Шановні клієнти! За численними проханнями відправлення в Україну було відновлено! Будь ласка, будьте готові до затримок доставки, оскільки в Новій Пошті намагаються доставити всі посилки. B регіони, де йдуть бойові дії, доставка може затриматись, чи не відбутись взагалі. Також ми зробили для вас знижки на всі продукти у ці важкі часи. Українці, що перебувають за кордоном, можуть і надалі продовжувати користуватися нашими послугами, адже Alensa функціонує майже у всіх країнах Європи. Більше інформації тут: Інтернет-магазини Alensa інших країн Європи. І пам'ятайте: Україна обов'язково переможе! Слава Україні!

З питань співпраці

З питань співпраці, пропозицій послуг та інших питань, які за межами компетенції служби обслуговування клієнтів, просимо контактувати безпосередньо компанію Alensa s.r.o. за електронною поштою info@alensa.eu англійською чи чеською мовами та продублюйте повідомлення в нищенаведеній формі. Спілкування можливо лише письмово. Повідомлення, написані будь-якою мовою, окрім англійською чи чеською, не розглядаються.

Зверніть увагу, що ми знаходимось в Чехії, переконайтесь, що з Вашого боку буде можлива співпраця з чеською компанією, а також впевніться, що нашій компанії буде вигідна співпраця саме з Вами, з компанією, яка для нас є іноземною.

Форма зв'язку з питань співпраці

Також можливо надіслати комерційну пропозицію на нашу юридичну адресу (англійською чи чеською мовами):

ALENSA, s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
Czech Republic
ID:CZ27179681
E-mail: info@alensa.eu

Переконливе прохання не турбувати нашу службу підтримки клієнтів з питань пропозицій співпраці. Оскільки це викликає незручності як самим працівникам, так і нашим клієнтам. Оператор кол-центру не володіє жодною інформацією, окрім клієнтської, не володіє інформацією щодо кадрового складу компанії та їх службовими обов'язками та не з'єднує з іншими підрозділами компанії.