Політика повернення контактних лінз

Повернення повинно відповідати всім наступним умовам:

  • Оригінальні упаковки з лінзами повинні бути нерозпакованими та непошкодженими з непорушеним товарним виглядом, які підлягають подальшому продажу*
  • Товар має бути поверненим повністю без будь-яких відсутніх компонентів
  • Порядок повернення оправ та сонцезахисних окулярів вказано нижче
  • Перед поверненням необхідно завжди зв'язуватись зі службою обслуговування клієнтів
  • Товари, повернуті протягом встановленого законом періоду анулювання договору купівлі-продужу (протягом 30 днів з моменту отримання), будуть повністю повернені
  • Можливість повернення невідкритих упаковок контактних лінз, придбаних більше, ніж після закінчення законного 30-денного терміну, оцінюватиметься в залежності від гарантії та терміну придатності товару (як вказано вище, товар має бути придатним для повторного продажу). Однак товар має бути придбаним на alensa.ua не більше, ніж 365 днів тому.
  • У випадку, якщо компанія "Alensa" допустила помилку та надіслала невірну продукцію, покупець має про це повідомити до служби обслуговування клієнтів протягом 30 днів з моменту отримання товару.

*відповідно до вимог ЄС щодо охорони здоров'я.

Повернення повинно відповідати всім наступним умовам:

Чи можливо обміняти на інші параметри чи товар?

Якщо у Вас змінилися параметри контактних лінз чи Ви випадково замовили неправильно, Вам доведеться надіслати невідкриті та неушкоджені оригінальні упаковки з лінзами, дотримуючись нижченаведеної процедури. У цьому випадку компанія Alensa поверне Вам гроші (на баланс акаунту чи на банківський рахунок), і Вам потрібно буде зробити нове замовлення на бажаний товар (продукт) у зручний для Вас спосіб. Коригування ціни не проводитиметься; буде повернено повне відшкодування, якщо повернута продукція відповідає критеріям, які зазначено вище.

Якщо Ви отримали неправильний продукт

Якщо в Alensa допустили помилку і надіслали Вам неправильний товар, Ви повинні повідомити про це протягом 30 днів після отримання товару. Переконайтеся, що Ви не відкривали та не використовували жоден із продуктів. Ви можете повернути товар відповідно до інструкцій нижче, і Вам буде повернено кошти.

Якщо саме Ви помилились під час замовлення, будь-які невідкриті та неушкоджені пакунки також можна повернути. Однак у цьому випадку клієнт несе відповідальність за транспортні витрати, пов’язані з поверненням товару.

Ми настійно рекомендуємо завжди перевіряти свої товари перед тим, як відкривати їх та використовувати. Також
покупець
завжди зобов'язаний перевіряти товар на пошті перед сплатою за нього.

Ви хочете повернути лінзи з причини виробничого браку?

Процедура повернення лінз також розповсюджується на товари з гарантією повернення грошей від марки Gelone. Ця гарантія повернення грошей діє лише протягом 60 днів з моменту отримання продукту та діє виключно на лінзи бренду Gelone. Для даних товарів слід дотримуватись тієї ж самої схеми.

Якщо ви бажаєте повернути товар тому, що запідозрили виробничий брак, Ви повинні також переслати цей товар нам, а ми будемо направляти його виробникові для офіційної перевірки якості. Оригінальну коробку, а також нерозкриті блістерні упаковки та розпаковані лінзи потрібно нам повернути. На цій упаковці надруковано LOT-номери продуктів, і ця інформація є важливою для виробників для виявлення будь-яких недоліків. У цьому випадку слід дотримуватися тієї ж процедури повернення. Якщо Ви хочете повернути дефектний продукт, дуже важливо спочатку зв’язатися з нашою службою обслуговування клієнтів. Там Вам нададуть точні інструкції та додаткову інформацію. Обов'язково надати копію рецепту від лікаря на даний бренд та параметри контактних лінз, аби впевнитись, що проблема може бути пов'язана з виробничим браком, а не з тим, що даний бренд чи параметри просто не підходять користувачеві.

Повернення сонцезахисних окулярів та оправ:

На наші оправи та сонцезахисні окуляри гарантія становить два роки на випадок поломки. В іншому випадку, якщо Ви хочете повернути оправу чи сонцезахисні окуляри, це можна зробити лише протягом встановленого законом 30-денного періоду з моменту отримання. Оригінальна упаковка не повинна бути пошкоджена, етикетки та пломби в жодному разі не можуть бути вилучені. Якщо Ви хочете повернути сонцезахисні окуляри або оправи, ми вимагаємо повернути повний товар, включаючи футляр, зовнішню коробку, все, що знаходиться всередині коробки, будь-які серветки для очищення та будь-які ідентифікаційні наклейки чи ярлики, що були у комплекті. Іншими словами, товар повинен бути в точно такому ж стані, як і при отриманні. Товар вважається неповним без будь-якого з цих елементів. У випадку відсутніх або пошкоджених предметів повернення неможливе. Дякуємо за розуміння та відповідність.

Сонцезахисні окуляри, оправи та окуляри поставляються в оптимальному стані та ретельно перевірені на якість перед відправленням. У тих рідкісних випадках, якщо все ж таки отримали їх ушкодженими, зв’яжіться зі службою обслуговування клієнтів, і ми розглянемо справу, щоб допомогти Вам. Однак скарги на пошкодження, спричинені неправильним використанням, неправильним доглядом або нормальним зносом та частим використанням, не підлягають компенсації. Додаткові знижки або компенсація не можуть надаватися за шкоду, заподіяну самим покупцем.

Рецептурні окуляри (наразі немає у продажу) виготовляються на основі конкретних індивідуальних вимог, а, отже, не можуть повертатися. Тільки оправи мають право на можливе відшкодування. Ця умова застосовується з моменту оплати окулярів, незалежно від статусу доставки.

Як відбувається повернення?


Перш за все, контактуйте наш відділ обслуговування клієнтів , потрібно надіслати електронного листа на info@alensa.ua (рекомендується). Наші співробітники нададуть інформацію, наскільки відповідає Ваш запит критеріям повернення та нададуть спеціальний номер трекінгу Нової Пошти. Невідкриті та неушкоджені упаковки надішліть надійно упакованими через Нову Пошту за заданим номером. Також додайте рахунок-фактуру від Alensa. Витрати на процес повернення несе покупець.

Як тільки склад підтвердить отримання повернутих товарів у належному, товарному стані (згідно з нормами ЄС з охорони здоров'я), ми повернемо кошти. Будь ласка, надсилайте невідкриті та неушкоджені упаковки контактних лінз (чи розчинів для лінз) у міцній коробці, а не в конверті, щоб бути впевненими, що вони не будуть пошкоджені під час транспортування. Після відправки просимо повідомити про це службу пітримки клієнтів, щоб ми знали, що посилка була надіслана. Повернення коштів буде здійснено на баланс акаунту чи на карту, з якої було здійснено оплату.

Скільки коштує повернення?

Клієнт несе відповідальність лише за транспортні витрати, пов’язані з поверненням товару. Alensa не надає можливість передоплати для повернення продуктів, замовлених неправильно або більше не потрібних. Однак, якщо виникла необхідність повернення з вини Alensa (наприклад, надіслано невірний товар), будь-які витрати на повернення будемо покривати ми.


Як довго триває повернення?

Alensa.ua має підтвердити, що ми отримали ваше повернення і інформуватиме вас про стан Вашого відшкодування. Ми завжди намагаємось виконати всю процедуру повернення протягом 30 днів. Проте доставка до нашого складу може також тривати близько місяця та довше. Якщо повернення триває довше або ви маєте будь-які запитання або зауваження з приводу повернення, звертайтесь до нашого центру обслуговування клієнтів і обов'язково майте при собі квитанцію щодо відправки посилки з поверненням.

Будь ласка, зверніть увагу, що процедура повернення сонцезахисних окулярів та оправ(завжди в їх оригінальній і непошкодженій упаковці) триває довше. Це пов'язано з тим, що оригінальність та стан повернутих сонцезахисних окулярів та оправ повинні бути ретельно досліджені і перевіряються спеціалістами на нашому складі. Окрім того, процедура доставки до складу може тривати до двох місяців у зв'язку з тим, що на митниці оформлення повернення триває довше, ніж доставки, а також знадобиться час для доставки із України в ЄС.