Шановні клієнти! За численними проханнями відправлення в Україну було відновлено! Будь ласка, будьте готові до затримок доставки, оскільки в Новій Пошті намагаються доставити всі посилки. B регіони, де йдуть бойові дії, доставка може затриматись, чи не відбутись взагалі. Також ми зробили для вас знижки на всі продукти у ці важкі часи. Українці, що перебувають за кордоном, можуть і надалі продовжувати користуватися нашими послугами, адже Alensa функціонує майже у всіх країнах Європи. Більше інформації тут: Інтернет-магазини Alensa інших країн Європи. І пам'ятайте: Україна обов'язково переможе! Слава Україні!

Оплата замовлення

Оплата замовлення

Оплата замовлення наразі можлива лише банківською картою на сайті.


Оплата післяплатою на даний момент неможлива. Відсутність оплати післяплатою пов'язана з тим, що наразі наш партнер з доставки не надає такої можливості при відправках з-за кордону. Ці обмеження встановлені перевізником. Тому на момент відправки замовлення має бути сплаченим.

Увага! Оплата на сайті є міжнародною, тому можлива додаткова оплата за подвійною конвертацію!

Просимо звернути увагу, що компанія Alensa s.r.o. знаходиться в Чехії, відповідно банківські рахунки в європейському банку. Тому у зв'язку з міжнародною оплатою можлива подвійна конвертація валют чи спеціальні комісії банку. Оплату за подвійну конвертацію та її суму встановлює та стягує банк, тому отримувач платежу не може вплинути на такий процес. Перед здійсненням оплати обов'язково проконсультуйтесь зі співробітником свого банку.

Чи можливий переказ на рахунок?

На жаль, в нас немає рахунків в українських банках, тому можливості оплати за реквізитами чи переказу на рахунок немає.

В жодному випадку не переказуйте кошти на сторонні рахунки!