Комерційні умови

Основні положення

Дякуємо за відвідування сайту Alensa.ua. Веб-сайт Alensa.ua є частиною мережі Alensa, яка продає тільки оригінальні, високоякісні контактні лінзи та аксесуари для них на території всієї Європі. Ця сторінка містить всі правила та комерційні умови, з якими Ви як споживач, покупець і користувач інтернет-магазину Alensa.ua, погоджуєтесь при використанні нашого сайту і купуючи товари тут. На сторінці підтвердження Вашого замовлення на сайті Alensa.ua Ви побачите галочку напроти поля, у якому зазначено, що Ви прочитали та зрозуміли наші комерційні умови, а отже, і погоджуєтесь з ними, і ми попердили Вас про всі наші комерційні умови. Більш детальна інформація та додаткові пояснення можна знайти на різних інформативних сторінках Alensa.ua. Ми залишаємо за собою право зсилатись на інформацію, яка вказана на цих сторінках, так як передбачаємо, що клієнт прочитав та зрозумів дану інформацію.

Нижчезазначені умови відносяться до покупок в інтернет-магазині Alensa.ua. Доставка товарів, придбаних на сайті Alensa.ua, можлива лише на територію України.

Вхідні положення

Терміни та умови, наведені нижче, відносяться до покупок у інтернет-магизні Alensa.ua.

Всі договірні відносини регулюються законодавством Чеської Республіки. Споживач керується цивільним кодексом (№ 40/1964 Sb.) і законом про захист прав споживача (№ 634/1992 Sb.). Продавець керується комерційним кодексом (№ 513/1991 Sb.) з усіма поправками/у новій редакції.

Загальні умови і положення не застосовуються в випадках, коли Покупець є юридичною особою або особою, яка, замовляючи товари, діє в межах свого бізнесу або власної професії. Товари, придбані на Alensa.ua, не призначені для подальшого продажу. Продавець не видає рахунки без ПДВ. Покупець може придбати лише кількість товарів, яка відповідає звичайним потребам.
Якщо Покупець замовляє або придбав кількість товарів, яку Продавець, на підставі наявної інформації, визнає призначеною для подальшого продажу, Продавець залишає за собою право скасувати замовлення. У випадку, якщо вже укладено договір купівлі-продажу, Продавець має право розірвати договір купівлі. У цьому випадку Покупець і Продавець взаємно повертають всі проведені операції.

Назад до головного меню

Реєстрація та діяльність інтернет-магазину Alensa.ua

Всі продукти та послуги надаються головним оператором мережі Alensa. Наші логістичні центри, які надсилають товари в Україну, знаходяться в Чеській Республіці та Словацькій Республіці. Управлінням сайту Alensa.ua займається компанія Alensa s.r.o., що зареєстрована за адресою:

Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ID: CZ27179681

Торгова марка Alensa, весь зміст веб-сайту Alensa.ua та всі всі рекламні матеріали, опубліковані маркою Alensa, є інтелектуальною власністю головного оператора мережі Alensa і захищені законами про авторські права.


Назад до головного меню

Використання нашого веб-сайту та наших акцій

Клієнти можуть вільно користуватись веб-сайтом www.alensa.ua в якості гостей або зареєстрованих користувачів. Замовник зобов'язаний використовувати даний сайт відповідально і правильно, дотримуючись наших умов. У разі неправильного використання, Alensa має право тимчасово або постійно заблокувати користувачу використання веб-сайту та послуг. Продавець залишає за собою право скасувати будь-яке замовлення. Також продавець залишає за собою право обмежити та скасувати замовлення на більш ніж 10 позицій.

Ми надсилаємо замовлення з наших складів, які знаходяться на території Євросоюзу, системами міжнародної пошти. Посилки міжнародної пошти не підлягають розмитненню, якщо сума посилки не перевищує 150 євро (згідно з митними правилами України). Також на митниці декілька замовлень можуть оцінити сумарно, якщо були надіслані від одного відправника одному і тому ж адресатові, навіть якщо в різних посилках. Якщо сума замовлення вища, ніж 150 євро, в такому випадку отримувач має сплатити митний збір.

Правильне використання нашого сайту

Alensa.ua дозволяє користувачам використовувати наш сайт тільки для законних цілей:

  • Місцеве, національне та міжнародне право не повинно бути порушено
  • Образлива поведінка, шахрайство та несанкціоноване розміщення реклами в будь-якій формі заборонені
  • Зміст сексуального характеру та зміст, який містить ненависть, образи, насильство, дискримінацію, переслідування і т.д. заборонено
  • Використання чужого імені замість свого не допускається.
  • Спілкування в грубому та зневажливому тоні заборонено.

Користувачам дозволено залишати коментарі на нашому сайті. Проте, коментарі не повинні бути призначені для завдання шкоди репутації нашої мережі або репутації інших. Також коментарі не повинні вводити в оману та занепокоювати інших користувачів. Також недопустимі коментарі в зневажливому, грубому чи образливому тоні.

Порядок знижок та подарунків

З метою запобігання зловживання, за один раз може бути використаний лише один промо-код. Коди не можна комбінувати в одній покупці. Для перевірки активованого Вами коду, або для заміни активного коду іншим, просто перейдіть до поля "Промо-код" у Вашому кошику для покупок.

Вже знижені товари не підлягають подальшим знижкам. Товар зі знижкою можна визначити за допомогою закресленого цінника який замінений зниженою ціно. Застосовувати промо-коди чти додаткові знижки на такі продукти неможливо.

Актуальними знижками вважаються ті, що вказані в розсилці на електронну пошту, на яку підписався покупець на сайті. Знижкам підлягають строго ті продукти, які вказані в електронному листі та лише у визначені дати. Терміни дії знижок та інші умови їх отримання також вказуються в електронних листах. Для отримання таких знижок покупець має строго слідувати інструкціям, вказаним в електронному листі та ввести промокод.

Бонуси (кредити) на балансі акаунту застосовуються до наступного замовлення та не виплачуються у грошовому еквіваленті.

Якщо покупцеві пропонуються подарунки від компанії при умові покупки на визначену суму, то це означає, що подарунок надається лише якщо остаточна сума до сплати складає 1800 грн та більше . Для цього покупець повинен самостійно обрати подарунок лише із запропонованих варіантів та покласти його в кошик. Якщо на момент надсилання замовлення його сума менша, ніж зазначено в умовах (наприклад, було додано код на знижку, видалено продукт із кошику тощо), подарунок з такого замовлення видаляється автоматично. Інакше кажучи, якщо сума до сплати нижча, ніж 1800 грн, подарунок не додається. Окрім того, магазин залишає за собою право відмовити в наданні подарунку без пояснення причин. Скарги на безкоштовні подарунки не приймаються.

Кримінальні злочини та технічне зловживання

Користувачам суворо забороняється запровадження вірусів або будь-якого іншого шкідливого програмного забезпечення на наш веб-сайт, а також заборонена будь-яка форма цифрової атаки на сайт та наші сервери. Ці форми зловживання вважаються кримінальними злочинами і будуть доведені до відома влади. У разі такого злочину, Alensa буде в повній мірі співпрацювати із владою та надасть всю інформацію, необхідну для повного судового переслідування відповідно до закону.

Alensa не буде нести відповідальність у випадку, якщо нашому сайту завдано збитки шкідливим програмним забезпеченням або цифровими атаками.

Торгові умови визначають і уточнюють ділові відносини між покупцем та продавцем. Всі договірні відносини складені згідно до законів Чеської республіки. Споживач керується цивільним кодексом (№ 40/1964 Sb.) і законом про захист прав споживача (№ 634/1992 Sb.). Продавець керується комерційним кодексом (№ 513/1991 Sb.) в новій редакції. Відповідно до електронного звіту про купівлю-продаж, продавець зобов'язаний надати чек покупцеві. У той же час, продавець зобов'язаний подати інформацію про прибутки до податкового адміністратора в режимі онлайн; в разі технічного збою, не пізніше, ніж протягом 48 годин.

Власник

Власником магазину є ALENSA s.r.o. , з реєстрацією: Ceskomoravska 2408/1a, 190 00, IČ: CZ27179681.

Замовлення та договір купівлі-продажу

На підставі реєстрації Покупця на веб-сайті Покупець отримує доступ до облікового запису користувача. Покупець може замовити товар через свій обліковий запис. Здійснити покупку без створення облікового запису користувача (реєстрації) неможливо.

Замовлення укладається шляхом оформлення замовлення на сайті www.alensa.ua та підтвердження замовлення з боку покупця у формі замовлення на нашому сайті. Покупець повинен проконтролювати правильність замовлення, адреси доставки та контактних даних, що надсилаються в електронному листі-підтвердженні після оформлення замовлення та після його відправки зі складу. Договір купівлі-продажу заключається в момент сплати замовлення покупцем. Якщо покупець не введе в поле "Примітка для продавця" запит на додавання роздрукованої фактури і листка-вкладиша, то погодиться з наданням фактури тільки в електронному вигляді. Роблячи замовлення, покупець підтверджує, що ознайомився з умовами та згоден з ними. У покупця є можливість у формі замовлення вказати адресу доставки та поштовий індекс, платіжну адресу та за бажанням додати примітку. Підтверждення замовлення надсилається лише на електронну адресу, ми не телефонуємо для підтвердження замовлення . Також зв'язок з нашими клієнтами ми тримаємо саме за електронною поштою. Працівники служби підтримки клієнтів іноді можуть зателефонувати лише у випадках виникнення надзвичайних ситуацій. Окрім того, магазин залишає за собою право скасовувати замовлення при будь-якій підозрі на недобросовісне використання послуг та зловживання ними, дії, які можуть спричинити збитки компанії - наприклад, зазначення невірної інформації для доставки, навмисна відмова від замовленнь тощо

.

Спосіб оплати та ціна доставки

Спосіб оплати Нова Пошта
Банківська картка 34 грн.
GPay 34 грн.

Примітка:

Для замовлень на суму понад 400 грн (якщо остаточна сума до сплати 400 грн) доставка БЕЗКОШТОВНО !

Доставка здійснюється з урахуванням ПДВ. При доставці "НОВОЮ ПОШТОЮ" для замовлень на суму при сплаті від 400 грн з урахуванням знижок, комісія за зворотню доставку грошей безкоштовно.

Додаткова послуга: страхування посилки

За додаткову плату ви можете застрахувати свою посилку. Ця страховка покриває посилки у разі їх втрати або пошкодження під час транспортування. Це означає, що як тільки ми підтвердимо, що Ваша посилка втрачена або будь-яким чином пошкоджена, ми негайно відправимо нову посилку, що містить ті самі товари, без необхідності спочатку ініціювати протокол запиту, який описано нижче. Якщо Ваше замовлення містить спеціальні товари на замовлення, такі як рецептурні окуляри або унікальні комбінації лінз, майте на увазі, що для їх підготовки знадобиться додатковий час.

Терміни доставки

Весь товар, який є у наявності на складі (близько 97% всіх замовлень), ми відправляємо наступним чином:

Спосіб доставки Час замовлення День відправлення Отримання
Оплата картою на сайті (Нова пошта) до 08.00 в день замовлення протягом 4-6 робочих днів* після відправлення
Оплата картою на сайті (Нова пошта) після 08.00 чи у вихідний день наступний робочий день після замовлення протягом 4-6 робочих днів* після відправлення

Примітка:

Час доставки не можна визначити заздалегідь. Товари, яких немає у наявності на складі, відправляємо, як правило, від 5 до 10 робочих днів від дати, коли замовлення було прийняте. У випадку деяких спеціальних продуктів (наприклад, діоптричні кольорові чи торичні та мультифокальні контактні лінзи) або незвичайних діоптричних параметрів, у виняткових випадках доставка може бути відкладена на довший термін.

Якщо покупець робить декілька замовлень одразу, і якщо їх сума перевищує 150 євро (на даний момент це 5300 гривень) - ми надсилаємо ці замовлення з інтервалом у 5 (п'ять) робочих днів з метою уникнення процедури розмитнення.

Про наявність товару і дату відправлення замовлення інформуємо після введення параметрів контактних лінз у формі заповнення, до підтвердження замовлення.

Робочими та вихідними днями вважаються ті дні, які є робочими чи вихідними в Чехії

УВАГА! Ми відправляємо посилки з території Євросоюзу, і, у зв'язку з ситуацією на кордоні, іноді доставка може тривати довше. Подавець в жодному разі не гарантує вчасності доставки у вказані терміни Зверніть увагу! Замовлення зберігаються у відділеннях Нової Пошти протягом безкоштовного періоду зберігання, після чого автоматично повертаються відправникові. Тривалість періоду безкоштовного зберігання призначає Нова Пошта. Зазвичай цей період складає 4-5 днів з моменту надходження посилки до відділення.

Ціна та оплата

На даний момент інших способів оплати немає, окрім оплати замовлення на сайті. У разі сплати покупцем іншим способом Alensa відповідальності не несе у разі виникнення проблем.

Ціна на сайті завжди остаточна, включаючи діючу ставку ПДВ. Ціна за доставку залежить від обраного способу доставки та оплати та є частиною форми замовлення, таким чином, відома клієнту перед відправкою остаточного замовлення. Також слід враховувати, що оплата є міжнародною, тому в залежності від умов банку покупця, банк покупця може стягнути додаткові оплати за конвертацію валют та комісію за міжнародний переказ. Оплату за конвертацію та її суму встановлює та стягує банк, продавець за такі дії відповідальності не несе.

Упаковка не включається в рахунок. Акції і ціни дійсні весь час їх зображення на сторінках:

www.alensa.ua

У разі оплати банківським переказом, відправляємо товар після зарахування суми на наш рахунок. Платіжні інструкції отримаєте на Вашу електронну пошту після підтвердження замовлення. Щоб прискорити вдправлення товару, відправте банківське підтвердження про оплату в графічному форматі або у форматі PDF на info@alensa.ua.

Претензії та гарантійні умови

Ми надсилаємо зі складу товар в належному вигляді. Проте покупець зобов'язаний перевірити товар перед отриманням та сплатою, тобто до складання договору купівлі-продажу. Отримуючи товар та сплачуючи за нього, покупець тим самим складає договір купівлі-продажу і тим самим підтверджує, що товар покупця задовольняє. Якщо стан продукту незадовільний, наприклад, виникло пошкодження під час транспортування, покупець зобов'язаний відмовитись від такої покупки. Після прийняття товару покупцем продавець відповідальності за товар не несе та скарги не приймаються. Якщо на придбаному товарі, його упаковці чи доданій до нього інструкції із застосування вказано термін придатності відповідно до спеціальних правових норм, гарантійний термін діє до закінчення терміну зберігання. Зазвичай ми постачаємо контактні лінзи, термін придатності яких перевищує 24 місяці. Дата використання надрукована на кожному виробі та його упаковці. Якщо у Вас виникли запитання щодо цих дат використання, будь ласка, зверніться до нашого довідкового відділу обслуговування клієнтів за електронною адресою info@alensa.ua.

Повернення повинно відповідати всім наступним умовам:

  • Поверненню підлягають виключно продукти, придбані на Alensa.ua
  • Оригінальні упаковки з лінзами повинні бути нерозпакованими та непошкодженими з непорушеним товарним виглядом, які підлягають подальшому продажу
  • Товар має бути поверненим повністю без будь-яких відсутніх компонентів
  • Порядок повернення оправ та сонцезахисних окулярів вказано нижче
  • Перед поверненням необхідно завжди зв'язуватись зі службою обслуговування клієнтів
  • Товари, повернуті протягом встановленого законом періоду анулювання договору купівлі-продужу (протягом 30 днів з моменту отримання), будуть повністю повернені
  • Можливість повернення невідкритих упаковок контактних лінз, придбаних більше, ніж після закінчення законного 30-денного терміну, оцінюватиметься в залежності від гарантії та терміну придатності товару (як вказано вище, товар має бути придатним для повторного продажу). Однак товар має бути придбаним на alensa.ua не більше, ніж 365 днів тому.
  • У випадку, якщо компанія "Alensa" допустила помилку та надіслала невірну продукцію, покупець має про це повідомити до служби обслуговування клієнтів протягом 30 днів з моменту отримання товару.
  • *відповідно до вимог ЄС щодо охорони здоров'я.

Політика повернення застосовується до:

  • Повернення, здійснене протягом встановленого законом строку скасування договору (30 днів)
  • Повернення невідкритих, невикористаних, неушкоджених товарів у межах гарантії
  • Неправильно доставлена продукція (має бути повідомлено протягом 30 днів з моменту отримання)
  • Гарантія повернення грошей Gelone (можливо лише протягом 60 днів з моменту отримання)
  • Продукція, що надсилається для перевірки якості.

Повертаючи товар, покупець повинен дотримуватися всіх рекомендацій, зазначених на сторінці політики повернення . Обов’язково отримайте квитанцію про повернення та/або підтвердження відправки посилки! Відділ обслуговування клієнтів запитає Вас про це, якщо ви підозрюєте, що посилка не дійшла до нас.

Скарги на отримання неправильного товару можуть бути подані лише протягом 30 днів після дати поставки цього продукту . Скарги, подані пізніше, ніж через 30 днів після отримання товару не приймаються. Тому рекомендуємо завжди перевіряти свій товар відразу після отримання та зв’язатися з нами якнайшвидше, якщо була допущена помилка в надсиланні замовленого товару.

Оплата повернення

Клієнт несе відповідальність лише за транспортні витрати, пов’язані з поверненням товару. Alensa не надає можливість передоплати для повернення продуктів, замовлених неправильно або більше не потрібних. Однак, якщо виникла необхідність повернення з вини Alensa (наприклад, надіслано невірний товар), будь-які витрати на повернення будемо покривати ми.

Час обробки повернень

Alensa.ua має підтвердити, що ми отримали ваше повернення і інформуватиме вас про стан Вашого відшкодування. Ми завжди намагаємось виконати всю процедуру повернення протягом 30 днів. Проте доставка до нашого складу може також тривати близько місяця. Якщо повернення триває довше або ви маєте будь-які запитання або зауваження з приводу повернення, звертайтесь до нашого центру обслуговування клієнтів і обов'язково майте при собі квитанцію щодо відправки посилки з поверненням.

Процедура повернення сонцезахисних окулярів та оправ(завжди в їх оригінальній і непошкодженій упаковці) триває довше. Це пов'язано з тим, що оригінальність та стан повернутих сонцезахисних окулярів та оправ повинні бути ретельно досліджені і перевіряються спеціалістами на нашому складі. Окрім того, процедура доставки до складу може тривати до двох місяців у зв'язку з тим, що на митниці оформлення повернення триває довше, ніж доставки, а також знадобиться час для доставки із України в ЄС.

Покупець погоджується поважати час обробки, необхідний для кожного повернення.

Рекламації рекомендуємо відправляти в щільній упаковці , щоб не сталося пошкодження під час пересилки. Якщо посилаєте розпаковану (використану) контактну лінзу, потрібно забезпечити, щоб ​​під час пересилки до нас не відбулося її висихання. Рекомендуємо помістити лінзу в контейнер, залити розчином та щільно закрити.
До товару потрібно долучити лист з описом дефекту.

У разі скарг на виробничий брак обов'язково мати при собі рецепт від лікаря на конкретні лінзи та
параметри, копію якого необхідно надіслати до компанії за електронною поштою.

Повернення сонцезахисних окулярів та оправ:

На наші оправи та сонцезахисні окуляри діє гарантія два роки на випадок поломки. В іншому випадку, повернення оправ чи сонцезахисних окулярів можливо лише протягом встановленого законом ЄС 30-денного періоду з моменту отримання. Товар повинен бути не використаний і не пошкоджений, з непошкодженими етикетками на окулярах. Оригінальна упаковка повинна бути збережена. Якщо Ви хочете повернути сонцезахисні окуляри чи оправи протягом 30 днів з дати отримання, ми вимагаємо, щоб Ви повернули продукт повністю, включаючи футляр, пакувальну коробку, весь вміст коробки, чистячі серветки і будь-які ідентифікаційні наклейки або бирки. Іншими словами, товар повинен бути в тому ж стані, в якому він був при отриманні. Продукт вважається неповним без будь-якого з перерахованих вище предметів. Дякуємо вам за розуміння і згоду.

Лінзи за рецептом виготовляються на основі конкретних індивідуальних вимог і, отже, не підлягають поверненню. Тільки оправа може бути предметом для можливого повернення коштів. УВАГА! Не надсилайте товар, не звернувшись попередньо до служби підтримки клієнтів. Alensa s.r.o не несе відповідальності за втрачені посилки у випадках, коли нам попередньо не було відомо про те, що повернення було здійснено.

Покупець також визнає, що у разі придбання лише оправи для окулярів, Продавець не несе ідповідальності за пошкодження оправи спричинена непрофесійним шліфуванням лінз третьою стороною.

Підозра виробничого браку та скарги на якість

Якщо маєте скарги щодо якості лінз (почервоніння, помутніння зору, неприємні відчуття, сухість), або ж помітили пошкодження лінзи, одразу ж контактуйте службу обслуговування клієнтів якнайшвидше. В такому випадку ми можемо надіслати лінзи виробникові, який потім проведе ретельну перевірку якості цих лінз. Зверніть увагу, що цей процес може зайняти кілька місяців, включаючи час доставки, оскільки ми очікуємо остаточного результату від виробника. Деякі лінзи, можливо, доведеться відправити за кордон для аналізу, що також може вплинути на тривалість цього процесу. При виявленні виробничого браку ми безкоштовно надішлемо нові лінзи з такою ж комбінацією параметрів. Однак, якщо буде виявлено, що виробничої помилки немає, ми не можемо повернути кошти за такі лінзи або надіслати нові. Якщо бажаєте повернути пошкоджений або несправний товар, запакуйте його в жорстку коробку та надішліть на адресу повернення. Це робиться для запобігання пошкодженням під час транспортування. Лінзи, які були ще більше пошкоджені під час транспортування, не приймаються, не повертаються та не замінюються. Для того, щоб виробник виконав повну перевірку, слід надіслати лінзи ВСЮ упаковку , включаючи оригінальну коробку, самі лінзи з підозрою на дефект та блістери від них, на яких надруковано номери партії, також невідкриті блістери з лінзами. Якщо бажаєте повернути розпаковану (або використану) контактну лінзу, не можна допускати її висихання під час транспортування. Помістіть лінзу в контейнер з розчином і щільно запакуйте. Оскільки кожен випадок повернення є унікальним, необхідно заздалегідь звернутися до служби підтримки клієнтів, щоб уточнити точні деталі повернення (скільки лінз буде повернуто, чи була упаковка відкрита чи не відкрита, чи буде коробка включена до повернення, номер партії, назва продукту тощо) за електронною поштою info@alensa.ua. Товар(и), що повертається, повинен супроводжуватися листом із описом дефекту товару та очікуваного результату (відшкодування від виробника або заміни лінз). Перевірка якості виробником може тривати до кількох місяців. Alensa не зможе вжити заходів, поки виробник не надасть остаточний звіт перевірки якості.

Звертаємо увагу, що пред’являючи претензію щодо можливих дефектних лінз, необхідно надати дійсний рецепт від лікаря . Незважаючи на те, що немає необхідності пред'являти рецепт при покупці лінз в Інтернеті, Ви завжди повинні мати дійсний рецепт терміном не більше 1 року. Коли проводиться перевірка якості, цей рецепт необхідний для перевірки того, чи параметри придбаних лінз відповідають Вашому фактичному рецепту чи ні. Претензії на контактні лінзи без рецепту терміном до 1 року не приймаються. В рецепті мають бути зазначені параметри та бренд тих лінз, до яких покупець пред'являє претензії.

Якщо дефект виявляється протягом шести місяців з моменту отримання і він чітко визначений як виробничий брак, то такий товар вважається бракованим. Покупець має право скаржитись на виробничий брак протягом 6 місяців з моменту отримання.

Претензії щодо отримання неправильного товару

Негайно зверніться до служби обслуговування клієнтів, якщо побачите, що отримали неправильні параметри чи продукт, перед тим, як відкрити будь-яку з ваших коробок. Якщо ми надіслали Вам неправильні параметри через нашу помилку, Вам буде повернено кошти чи надіслано нові лінзи без додаткових витрат. Однак, якщо клієнт, допустили помилку під час процесу замовлення, і замовлені лінзи не відповідають встановленим параметрам у вашого окуліста, Alensa може замінити або повернути їх лише якщо вони не відкриті і не були використані. Ви повинні мати офіційний рецепт не старше 1 року. Будь ласка, зверніть пильну увагу під час замовлення, щоб не вводити неправильні значення. У разі суперечки Alensa має право попросити Ваш рецепт і підтвердити його вашим фактичним замовленням. Скарги на отримання неправильного товару можна подати лише протягом 30 днів після дати отримання цього товару. Скарги, подані пізніше 30 днів після отримання товару, більше не приймаються. Тому ми рекомендуємо Вам завжди перевіряти свій товар перед отриманням чи відразу ж після отримання та якомога швидше зв’язуватися з нами, якщо було допущено помилку.

Незадоволення новим брендом лінз

Перехід на новий бренд контактних лінз, навіть якщо це рекомендовано фахівцем, несе ризик того, що цей новий бренд може не підійти користувачеві. Продавець не несе відповідальності за будь-які медичні ускладнення або дискомфорт, які можуть виникнути внаслідок носіння лінз, що не є рекомендованими. Завжди проконсультуйтеся з вашим офтальмологом перед тим, як спробувати нові лінзи. Кожен користувач може мати різний досвід використання одного і того ж типу лінз. Компанія Alensa не несе відповідальності за будь -які проблеми, які виникають із придбанням лінз без попередньої консультації з лікарем. Від клієнтів завжди очікують, що вони матимуть чинний рецепт і без відхилень купуватимуть лише ті лінзи, які були призначені їх фахівцем із догляду за очима. Це також стосується розчинів для лінз, очних крапель та спреїв. Ми обмінюємо або повертаємо лише контактні лінзи чи інші товари, якщо упаковка не розкрита та непошкоджена.

Невдоволення ефектом кольорових лінз

Кінцевий ефект носіння кольорових лінз дуже суб’єктивний і може змінюватися залежно від численних умов та впливів. По-перше, на ефект впливатиме пігментація очей користувача. По-друге, на нього можуть впливати зовнішні фактори, такі як умови освітлення, макіяж та вибір одягу. Крім того, тип кольорових лінз (посилюючий або непрозорий) може мати різний результат щодо покриття природного кольору очей. Оскільки неможливо передбачити результат для кожної людини, ми не повертаємо кошти за кольорові лінзи на основі незадоволеності зовнішнім виглядом. При покупці покупець погоджується, що кольорові лінзи не підлягають поверненню, якщо виробник не визнає виробничу помилку або дефект.

Скарги щодо оправ та сонцезахисних окулярів

Сонцезахисні окуляри та оправи доправляються в надійних умовах та перед відправкою ретельно перевіряються на якість. В тих рідких випадках, коли вони виявляються пошкодженими чи мають безпосередні дефекти, зв'яжіться з нашим клієнтським сервісом, попередньо зробивши фото дефектів, і ми розглянемо можливість допомогти Вам. Ми не можемо приймати скарги на окуляри, якщо вони не використовувались належним чином відповідно до правил використання, або якщо вони були пошкоджені через неправильний догляд за окулярами (наприклад, очищення окулярів ганчіркою, яка не призначена спеціально для чищення окулярів, неналежних засобів тощо). Крім того, пошкодження окулярів через вплив екстремальних температур (наприклад, сауна, прогрітий автомобіль тощо) чи агресивних/аб­разивних речовин (засоби для волосся, морська вода тощо) не підлягають рекламації. Гарантія на окуляри також не поширюється на дефекти, спричинені нормальним зносом та частим використанням.

Скарги щодо нашого сайту та його змісту

Alensa залишає за собою право змінювати зміст нашого сайту в будь-який час. Ми прагнемо надавати нашим клієнтам найновішу інформацію, але не можемо бути притягнуті до відповідальності за тимчасово спотворену інформацію або помилки. Це також стосується технічних проблем, спричинених зловмисними атаками або програмним забезпеченням (віруси, хакери тощо). Якщо Ви знайдете будь-які проблеми з нашим веб-сайтом чи його змістом, будь ласка, повідомте нашу службу підтримки в письмовому вигляді, щоб ми могли виправити ці проблеми.

Коментарі, зроблені клієнтами на нашому сайті, не відображають погляди, думки або позиції Alensa і повинні вважатися суб'єктивними. Такі коментарі не повинні будь-яким чином трактуватися як рекомендації та поради. Alensa намагатиметься редагувати, виправити або вирішити будь-яку потенційно неправдиву інформацію.

Фотографії на сайті призначені для ілюстрації справжньої версії пропонованих продуктів, але не є фотографіями точного продукту, який клієнт отримає. Фотографії продуктів, на яких відображаються номери продуктів, дати закінчення терміну дії і т.д., будуть мати різні числа, унікальні для вашої версії продукту. Деякі продукти від одного оригінального виробника виробляються на декількох підприємствах у різних місцях. На фото продукту може бути зображена відмінна локація від продукту, який ви отримали. Подібні відмінності в залежності від місця розташування / часу / унікальності ідентифікації ні в якому разі не означають, що отриманий вами продукт не такий, яким він повинен бути. Претензії, що ґрунтуються на цих видах логічних, очевидних відмінностей між фотографіями та отриманими продуктами, не приймаються.

Конфіденційність

Захист та обробка персональних даних регулюється наступною політикою конфіденційності .

Зміна марки лінз

Перехід із одного типу контактних лінз на інший без рекомендації зміни фахівцем, пов'язаний з ризиком того, що нова марка Вам не підійде. Продавець не несе відповідальність у разі будь-яких ускладнень зі здоров'ям або дискомфорту, пов'язаних з використанням таких лінз.

Використання дилерського коду на знижку

Програма рекомендуй другу (Дилерський код) була зупинена 31 грудня 2018 року. Будь-який бонус, отриманий за умовами програми, буде доступний до його вичерпання.

Обов'язково мати дійсний рецепт від лікаря

Поставивши галочку під час реєстрації Вашого замовлення поряд з пунктом, де вказано, що Ви ознайомились з комерційними умовами інтернет-магазину Alensa.ua, ви підтверджуєте, що ви прочитали, зрозуміли наші умови, погоджуєтесь з ними, а також маєте дійсний рецепт від лікаря. Цим ви підтверджуєте, що інформація, яку Ви надаєте, є правдивою та точно такою, як вказано у Вашому рецепті від офтальмолога. Ви розумієте, що це Ваша відповідальність проходити регулярні обстеження очей і завжди мати діючий рецепт. Alensa.ua не несе відповідальності за будь-які наслідки, якщо Ви замовили інші параметри чи бренд, ніж вказано у Вашому рецепті від лікаря. Також лінзи, котрі були замовлені бех рецепту від лікаря, не підлягають поверненню. УВАГА!!! Оператор служби підтримки не може порадити чи підібрати лінзи. Це в змозі зробити виключно лікар-офтальмолог на підставі індивідуальних обстежень . Це стосується як підбору параметрів, так і марки контактних лінз. Контактуючи службу підтримки за e-mail чи за телефоном для оформлення замовлення, Ви також погоджуєтесь, що у Вас є рецепт від лікаря на конкретні лінзи та розчини.