Комерційні умови

Основні положення

Дякуємо за відвідування нашого веб-сайту Alensa.ua. Веб-сайт Alensa.ua є частиною мережі Alensa, яка продає тільки оригінальні, високоякісні контактні лінзи та аксесуари для них по всій Європі. Ця сторінка містить всі правила та комерційні умови, з якими Ви як споживач, покупець і користувач інтернет-магазину Alensa.ua, погоджуєтесь при використанні нашого сайту і купуючи товари тут. На сторінці підтвердження вашого замовлення на сайті Alensa.ua ви побачите галочку напроти поля, у якому вказано, що ви прочитали та зрозуміли наші комерційні умови, отже, і погоджуєтесь з ними, і ми попердили Вас про всі наші комерційні умови. Більш детальна інформація або додаткові пояснення можна знайти на різних інформативних сторінках Alensa.ua. Ми залишаємо за собою право зсилатись на інформацію, яка вказана на цих сторінках, так як передбачаємо, що клієнт прочитав та зрозумів дану інформацію.

Нижче наведені умови відносяться до покупок в інтернет-магазині alensa.ua

Вхідні положення

Терміни та умови, наведені нижче, відносяться до покупок у інтернет-магизні Alensa.ua.

Всі договірні відносини регулюються законодавством Чеської Республіки. Споживач керується цивільним кодексом (№ 40/1964 Sb.) і законом про захист прав споживача (№ 634/1992 Sb.). Продавець керується комерційним кодексом (№ 513/1991 Sb.) з усіма поправками/у новій редакції.

Відповідно до електронного звіту про купівлю-продаж продавець зобов'язаний надати чек покупцеві. У той же час, продавець зобов'язаний подати інформацію про прибутки до податкового онлайн адміністратора в режимі онлайн; в разі технічного збою, не пізніше, ніж протягом 48 годин.


Назад до головного меню

Реєстрація та діяльність інтернет-магазину Alensa.ua

Всі продукти та послуги надаються головним оператором мережі Alensa. Наші логістичні центри, які надсилають товари в Україну, знаходяться в Чеській Республіці та Словацькій Республіці. Управлінням сайту Alensa.ua займається компанія Alensa s.r.o., що зареєстрована за адресою:

Alensa s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9
ID: CZ27179681

Торгова марка Alensa, весь зміст веб-сайту Alensa.ua та всі всі рекламні матеріали, опубліковані маркою Alensa, є інтелектуальною власністю головного оператора мережі Alensa і захищені законами про авторські права.


Назад до головного меню

Використання нашого веб-сайту та наших акцій

Клієнти можуть вільно користуватись нашим веб-сайтом в якості гостей або зареєстрованих користувачів. Замовник зобов'язаний використовувати наш сайт відповідально і правильно, дотримуючись наших умов. У разі неправильного використання, Alensa має право тимчасово або постійно заблокувати користувачу використання нашого веб-сайту та послуг. Продавець залишає за собою право скасувати будь-яке замовлення. Також продавець залишає за собою право скасувати замовлення на більш ніж 10 позицій.

Ми надсилаємо замовлення з наших складів, які знаходяться на території Євросоюзу, системою міжнародної пошти. Посилки міжнародної пошти не підлягають розмитненню, якщо сума посилки не перевищує 100 євро (згідно з митними правилами України).

Правильне використання нашого сайту

Alensa.ua дозволяє користувачам використовувати наш сайт тільки для законних цілей:

  • Місцеве, національне та міжнародне право не повинно бути порушено;
  • Образливе поводження, шахрайство та несанкціоноване розміщення реклами в будь-якій формі заборонені;
  • Зміст сексуального характеру або зміст, який містить ненависть, образи, насильство, дискримінацію, переслідування і т.д. заборонено;
  • Використання чужого імені замість свого не допускається.


Користувачам дозволено залишати коментарі на нашому сайті. Проте, коментарі не повинні бути призначені для завдання шкоди репутації нашої мережі або репутації інших. Також коментарі не повинні вводити в оману або занепокоювати інших користувачів.

Порядок знижок

Наша програма „рекомендуй другові“ (Дилерський код) більше не застосовується, оскільки вона була припинена 31.12.2018. Будь-який бонус, отриманий за умовами програми, буде доступний до його вичерпання.

З метою запобігання зловживання, за один раз може бути використаний лише один промо-код. Коди не можна комбінувати в одній покупці. Для перевірки активованого Вами коду, або для заміни активного коду іншим, просто перейдіть до поля „Промо-код“ у Вашому кошику для покупок.

Вже знижені товари не підлягають подальшим знижкам. Товар зі знижкою можна визначити за допомогою закресленого цінника який замінений зниженою ціно. Застосовувати промо-коди чти додаткові знижки на такі продукти неможливо.

Кримінальні злочини та технічне зловживання

Користувачам суворо забороняється запровадження вірусів або будь-якого іншого технологічно шкідливого програмного забезпечення на наш сайт а також заборонена будь-яка форм цифрової атаки на наш сайт або наші сервери. Ці форми зловживання вважаються кримінальними злочинами і будуть доведені до відома влади. У разі такого злочину, Alensa буде в повній мірі співпрацювати із владою і надасть всю інформацію, необхідну для повного судового переслідування відповідно до закону.

Alensa не буде нести відповідальність у випадку, якщо нашому сайту завдано збитків шкідливим програмним забезпеченням або цифровими атаками.

Торгові умови визначають і уточнюють ділові відносини між покупцем і продавцем. Всі договірні відносини згідно законів Чеської республіки. Споживач керується цивільним кодексом (№ 40/1964 Sb.) і законом про захист прав споживача (№ 634/1992 Sb.). Продавець керується комерційним кодексом (№ 513/1991 Sb.) в новій редакції.

Відповідно до електронного звіту про купівлю-продаж продавець зобов'язаний надати чек покупцеві. У той же час, продавець зобов'язаний подати інформацію про прибутки до податкового онлайн адміністратора в режимі онлайн; в разі технічного збою, не пізніше, ніж протягом 48 годин.

Власник

Власником магазину є ALENSA, Struzky 1326/6, 198 00, IČ: CZ27179681.

Замовлення

Договір купівлі-продажу укладається шляхом підтвердження замовлення з боку покупця у формі замовлення. Підтвердження замовлення може також відбутися по телефону. Якщо покупець не введе в поле „Примітка для продавця“ запит на додавання роздрукованого чеку і листка-вкладиша, то погодиться з наданням тільки в електронному вигляді. Роблячи замовлення, покупець підтверджує, що ознайомився з умовами і згідний з ними. У покупця є можливість у формі замовлення вказати адресу доставки, платіжну адресу і додати по бажанню примітку. Підтверждення замовлення надсилається на електронну адресу, ми не телефонуємо для підтвердження замовлення.

Ціна доставки

Спосіб оплати Нова Пошта
Післяплата 30 грн.
   
Примітка:
Для замовлень на суму понад 400 грн доставка БЕЗКОШТОВНО!
Доставка здійснюється з урахуванням ПДВ.
При доставці „НОВОЮ ПОШТОЮ“ для замовлень на суму понад 400 грн комісія за зворотню доставку грошей також безкоштовно.

Терміни доставки

Весь товар, який є у наявності на складі (близько 97% всіх замовлень), ми відправляємо наступним чином:

Примітка:

Час доставки не можна визначити заздалегідь. Товари, яких немає у наявності на складі, відправляємо, як правило, від 2 до 6 робочих днів від дати, коли замовлення було прийняте. У випадку деяких спеціальних продуктів (напр. діоптричні кольорові і торичні контактні лінзи) або незвичайних діоптричних параметрів, у виняткових випадках доставка може бути відкладена на довший термін.

Спосіб доставки Час замовлення День відправлення Отримання
Післяплата (Нова пошта) до 12.00 в день замовлення протягом 5–8 робочих днів після відправлення
Післяплата (Нова пошта) після 12.00 наступний робочий день після замовлення протягом 5–8 робочих днів після відправлення

Про наявність товару і дату відправлення замовлення завжди інформуємо після введення параметрів контактних лінз у формі заповнення, до підтвердження замовлення.

Для способу оплати «Післяплата» (оплата під час отримання товару), зверніть увагу на те, що компанія «Нова пошта» бере комісію за повернення грошей. Комісія «Нової пошти» складає 2% від суми замовлення + 20 грн. Більш детальну інформацію Ви можете знайти на сайті „Нової пошти“.

УВАГА! Ми відправляємо посилки з території Євросоюзу і, у зв'язку з ситуацією на кордоні, іноді доставка може тривати на 3 дні довше.

Замовлення надсилаються тільки на відділення Нової пошти, на поштомати Нової пошти замовлення не надсилаємо.

Ціна та оплата

Споживач сплачує ціну, зазначену в момент замовлення. Ціна на сайті завжди остаточна, включаючи діючу ставку ПДВ. Ціна за доставку залежить від обраного способу доставки та оплати і є частиною форми замовлення, таким чином, відома клієнту перед відправкою остаточного замовлення.

Упаковка не включається в рахунок. Акції і ціни дійсні весь час їх зображення на сторінках:

www.alensa.ua

Претензії та гарантійні умови

365-денний гарантійний термін починається з моменту отримання товару покупцем. Якщо придбаний товар, його упаковка або інструкція використання, що додаються до товару, вказують термін придатності відповідно до спеціальних правових норм, гарантійний термін закінчується разом із закінченням терміну придатності. Зазвичай ми поставляємо контактні лінзи з терміном придатності, що перевищує 24 місяці. Дата закінчення терміну придатності друкується на кожному товарі і його упаковці.

Рекламації рекомендуємо відправляти в щільній упаковці, щоб не сталося пошкодження під час пересилки. Якщо посилаєте розпаковану (використану) контактну лінзу, потрібно забезпечити щоб ​​під час пересилки до нас не відбулося її висихання. Рекомендуємо помістити лінзу в контейнер, залити розчином і щільно закрити.
До товару потрібно долучити лист з описом дефекту.

Відмова від договору

Кожна фізична особа за законом має право до 14 днів після отримання товару відмовитися від договору. У разі відмови від договору необхідно дотримати нижче наведені умови:

1) повернення товару має бути повним

Товар не повинен бути ніяким чином пошкоджений або знецінений. Якщо споживач пошкодить оригінальну упаковку отриманого продукту, чого не можна допускати, щоб його можна було надалі ще використовувати, то такий товар повернути неможливо.

2) документи

Будь ласка, долучіть виданий нами товарний чек, його копію чи номер замовлення, вкажіть номер Вашого банківського рахунку, щоб ми могли повернути гроші на нього. Переконайтеся, що після надсилання повернення, ви отримали трек-номер для цього повернення, збережіть чек від пошти про повернення посилки! Служба підтримки запитає вас про їх наявність, якщо ви підозрюєте, що з вашим поверненням щось сталося.

3) непошкоджена посилка

Рекомендуємо посилати товар, який хочете повернути, в щільній упаковці, але не в конверті. В разі пошкодження посилки під час доставки до нас, вона не буде нами прийнята. У разі відмови від договору за дотримання вищевикладеного, покупець отримає всю суму, включаючи поштові витрати, за винятком витрат, пов'язаних з подачею посилки при відправленні товару, який повертається. Після отримання посилки, сума буде повернута на рахунок, вказаний замовником, протягом 2–10 днів.

Повернення сонцезахисних окулярів та окулярів за рецептом:

Товар повинен бути не використаний і не пошкоджений. Оригінальна упаковка повинна бути збережена. Якщо ви хочете повернути або обміняти сонцезахисні окуляри або оправи протягом 14 днів з дати отримання, ми вимагаємо, щоб ви повернули продукт повністю, включаючи футляр, пакувальну коробку, весь вміст коробки, чистячі серветки і будь-які ідентифікаційні наклейки або бирки. Іншими словами, товар повинен бути в тому ж стані, в якому він був при отриманні. Продукт вважається неповним без будь-якого з перерахованих вище предметів. Дякуємо вам за розуміння і згоду.

Лінзи за рецептом виготовляються на основі конкретних індивідуальних вимог і, отже, не підлягають поверненню. Тільки оправа може бути предметом для можливого повернення коштів.

Що робити, якщо при розкритті блістера ви запідозрили виробничий брак?

В такому випадку ми можемо взяти у вас дану лінзу на експертизу. Вона буде відправлена виробнику, який приймає їх тільки в контейнері з розчином, блістером від лінзи, оригінальною упаковкою і товарним чеком інтернет-магазину Alensa.ua. У разі підтвердження виробничого браку виробником товару ми замінимо лінзу або повернемо вам кошти, поштові витрати в такому випадку клієнт оплачує з власних коштів. У разі, якщо виробник не підтвердить виробничий брак, кошти не повертаються. Термін відповіді виробника складає кілька тижнів (у деяких контактних лінз цей період може досягати 2 місяців). Претензії приймаються тільки при наявності рецепта на контактні лінзи.

Скарги щодо оправ та сонцезахисних окулярів

Сонцезахисні окуляри та оправи доправляються в надійних умовах та перед відправкою ретельно перевіряються на якість. В тих рідких випадках, коли вони виявляються пошкодженими чи мають безпосередні дефекти, зв'яжіться з нашим клієнтським сервісом, і ми розглянемо можливість допомогти Вам. Проте, скарги на пошкодження, викликане неправильним використанням, некоректним доглядом чи швидким зносом розгляду не підлягають. Додаткові знижки або компенсації не будуть надаватись за шкоду, яку покупець собі сам зпричинив.

Скарги щодо нашого сайту та його змісту

Alensa залишає за собою право змінювати зміст нашого сайту в будь-який час. Ми прагнемо надавати нашим клієнтам найновішу інформацію, але не можемо бути притягнуті до відповідальності за тимчасово спотворену інформацію або помилки. Це також стосується технічних проблем, спричинених зловмисними атаками або програмним забезпеченням (віруси, хакери тощо). Якщо ви знайдете будь-які проблеми з нашим веб-сайтом або його змістом, будь ласка, повідомте нашу службу підтримки, щоб ми могли виправити ці проблеми.

Коментарі, зроблені клієнтами на нашому сайті, не відображають погляди, думки або позиції Alensa і повинні вважатися суб'єктивними. Такі коментарі не повинні будь-яким чином трактуватися як рекомендації чи поради. Alensa намагатиметься редагувати, виправити або вирішити будь-яку потенційно неправдиву інформацію.

Фотографії на сайті призначені для ілюстрації справжньої версії пропонованих продуктів, але не є фотографіями точного продукту, який клієнт отримає. Фотографії продуктів, на яких відображаються номери продуктів, дати закінчення терміну дії і т.д., будуть мати різні числа, унікальні для вашої версії продукту. Деякі продукти від одного оригінального виробника виробляються на декількох підприємствах у різних місцях. На фото продукту може бути зображена відмінна локація від продукту, який ви отримали. Подібні відмінності в залежності від місця розташування / часу / унікальності ідентифікації ні в якому разі не означають, що отриманий вами продукт не такий, яким він повинен бути. Претензії, що ґрунтуються на цих видах логічних, очевидних відмінностей між фотографіями та отриманими продуктами, не приймаються.

Конфіденційність

При продажі товарів, компанія ALENSA, яка є власником інтернет-магазину alensa.ua, вимагає у замовника тільки ті дані, які потрібні для відправлення товару та зв'язку із замовником, а саме: повне ім'я, адресу, номер телефону та електронну адресу. Покупець погоджується з тим, що його дані можуть бути використані продавцем для вищевказаних цілей. В процесі замовлення, погоджуючись з нашими комерційними умовами, покупець дає згоду на те, що ми можемо автоматично створити для нього особистий профіль на нашому сайті, а також, що він автоматично буде зареєстрований на отримання інформації стосовно статусу свого замовлення та маркетингових акцій. Ці дані не надаються третій стороні, за винятком перевізника.

Зміна марки лінз

Перехід із одного типу контактних лінз на інший без рекомендації зміни фахівцем, пов'язаний з ризиком того, що нова марка Вам не підійде. Продавець не несе відповідальність у разі будь-яких ускладнень зі здоров'ям або дискомфорту, пов'язаних з використанням таких лінз.

Використання дилерського коду на знижку

Програма рекомендуй другу (Дилерський код) була зупинена 31 грудня 2018 року. Будь-який бонус, отриманий за умовами програми, буде доступний до його вичерпання. → <!--Ви можете поділитись Вашим дилерським кодом на знижку у Alensa.ua з будь-якими Вашими друзями, колегами або родиною. А також Ви можете поділитись Вашим кодом у будь-якій соціальній мережі та допомогти друзям ваших друзів незнайомцям також отримати знижку. Будь ласка, зверніть увагу на те, що ваше замовлення повинно бути на суму понад 400 грн, щоб мати право використовувати кредит, отриманий з коду знижки. Ваш код знижки може бути поширений тільки на зовнішніх сайтах, в тому числі у соціальних мережах, і не призначений для спільного використання на Alensa.ua або через партнерську мережу, яка співпрацює з Alensa. Код знижки не призначений для використання замовником, якому він був спочатку виданий.

Обов'язково мати дійсний рецепт від лікаря

Поставивши галочку під час реєстрації Вашого замовлення поряд з пунктом, де вказано, що Ви ознайомились з комерційними умовами інтернет-магазину Alensa.ua, ви підтверджуєте, що ви прочитали, зрозуміли наші умови, погоджуєтесь з ними, а також маєте дійсний рецепт від лікаря. Цим ви підтверджуєте, що інформація, яку ви надаєте, є правдивою та точно такою, як вказано у Вашому рецепті від офтальмолога. Ви розумієте, що це Ваша відповідальність проходити регулярні обстеження очей і завжди мати діючий рецепт. Alensa.ua не несе відповідальності за будь-які наслідки, якщо Ви замовили інші параметри, ніж вказано у Вашому рецепті від лікаря.

NOVA POSTA
Top