Комерційні умови

Вигідна покупка у нас

★ Швидка і чесна обробка претензій
★ Нерозпаковані продукти без проблем приймемо назад до 10-ти днів від дня доставки
★У будь-який час пишіть нам на info@alensa.ua або телефонуйте за номером: 089 460 02 14 (По-Пт 10:00–17:00).
★ Маємо величезні складові запаси
★ У 2012 році ми надіслали більше ніж 50 000 посилок

Ціна доставки

Спосіб оплати Нова Пошта Укрпошта
Післяплата 30 грн. 30 грн.
     
Примітка:
Для замовлень на суму понад 400 грн доставка БЕЗКОШТОВНО!
Доставка здійснюється з урахуванням ПДВ.
При доставці „НОВОЮ ПОШТОЮ“ для замовлень на суму понад 400 грн комісія за зворотню доставку грошей також безкоштовно.

Терміни доставки

Весь товар, який є у наявності на складі (близько 97% всіх замовлень), ми відправляємо наступним чином:
Спосіб доставки Час замовлення День відправлення Отримання
Післяплата (Нова пошта) до 12.00 в день замовлення протягом 4 робочих днів після відправлення
Післяплата (Нова пошта) після 12.00 наступний робочий день після замовлення протягом 5 робочих днів після відправлення
Післяплата (Укрпошта) до 12.00 в день замовлення протягом 5 робочих днів після відправлення
Післяплата (Укрпошта) після 12.00 наступний робочий день після замовлення протягом 5–7 робочих днів після відправлення
Примітка:
Час доставки не можна визначити заздалегідь. Товари, яких немає у наявності на складі, відправляємо, як правило, від 2 до 6 робочих днів від дати, коли замовлення було прийняте. У випадку деяких спеціальних продуктів (напр. діоптричні кольорові і торичні контактні лінзи) або незвичайних діоптричних параметрів, у виняткових випадках доставка може бути відкладена на довший термін.

Про наявність товару і дату відправлення замовлення завжди інформуємо після введення параметрів контактних лінз у формі заповнення, до підтвердження замовлення.

Для способу оплати «Післяплата» (оплата під час отримання товару), зверніть увагу на те, що компанії «Укрпошта» і «Нова пошта» беруть комісію за повернення грошей. Комісія «Укрпошти» складає від 1,2% до 4% від суми замовлення. Комісія «Нової пошти» складає 2% від суми замовлення + 20 грн. Більш детальну інформацію Ви можете знайти на сайтах „Нової пошти“ та „Укрпошти“.

УВАГА! Ми відправляємо посилки з території Євросоюзу і, у зв'язку з ситуацією на кордоні, іноді доставка може тривати на 3 дні довше.

Замовлення надсилаються тільки на відділення Нової пошти, на поштомати Нової пошти замовлення не надсилаємо.

Ціна та оплата

Споживач сплачує ціну, зазначену в момент замовлення. Ціна на сайті завжди остаточна, включаючи діючу ставку ПДВ. Ціна за доставку залежить від обраного способу доставки та оплати і є частиною форми замовлення, таким чином, відома клієнту перед відправкою остаточного замовлення.

Упаковка не включається в рахунок. Акції і ціни дійсні весь час їх зображення на сорінках www.alensa.ua

Основні положення

Дякуємо вам за те, що ви відвідали наш веб-сайт Alensa.ua. Веб-сайт Alensa.ua є частиною мережі Alensa, яка продає тільки оригінальні, високоякісні контактні лінзи та аксесуари для них по всій Європі. Ця сторінка містить всі правила та комерційні умови, з якими ви, як споживач, покупець і користувач інтернет-магазину Alensa.ua, погоджуєтесь при використанні нашого веб-сайту і купуючи товари тут. На сторінці підтвердження вашого замовлення на сайті Alensa.ua ви побачите галочку навпроти поля, у якому вказано, що ви прочитали та зрозуміли наші комерційні умови, а отже і погоджуєтесь з ними і ми попердили вас про всі наші комерційні умови. Більш детальна інформація або додаткові пояснення можна знайти на різних інформативних сторінках Alensa.ua. Ми залишаємо за собою право зсилатись на інформацію, яка вказана на цих сторінках, так як передбачаємо, що клієнт прочитав та зрозумів дану інформацію.

Нижче наведені умови відносяться до придбань в інтернет-магазині alensa.ua

Вступні положення

Терміни та умови, наведені нижче, відносяться до покупок у інтернет-магизні Alensa.ua.

Всі договірні відносини регулюються законодавством Чеської Республіки. Споживач керується цивільним кодексом (№ 40/1964 Sb.) і законом про захист прав споживача (№ 634/1992 Sb.). Продавець керується комерційним кодексом (№ 513/1991 Sb.) з усіма поправками/у новій редакції.

Відповідно до електронного звіту про купівлю-продаж продавець зобов'язаний надати чек покупцеві. У той же час, продавець зобов'язаний подати інформацію про прибутки до податкового онлайн адміністратора в режимі онлайн; в разі технічного збою, не пізніше, ніж протягом 48 годин.


Назад до головного меню

Реєстрація та діяльність інтернет-магазину Alensa.ua

Всі продукти та послуги надаються головним оператором мережі Alensa. Наші логістичні центри, які надсилають товари в Україну, знаходяться в Чеській Республіці та Словацькій Республіці. Управлінням сайту Alensa.ua займається компанія Alensa s.r.o., що зареєстрована за адресою:

Alensa s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9
VAT number: CZ27179681

Торгова марка Alensa, весь зміст веб-сайту Alensa.ua та всі всі рекламні матеріали, опубліковані маркою Alensa, є інтелектуальною власністю головного оператора мережі Alensa і захищені законами про авторські права.


Назад до головного меню

Використання нашого веб-сайту і наших акцій

Клієнти можуть вільно користуватись нашим веб-сайтом в якості гостей або зареєстрованих користувачів. Замовник зобов'язаний використовувати наш сайт відповідально і правильно, дотримуючись наших умов. У разі неправильного використання, Alensa має право тимчасово або постійно заблокувати користувачу використання нашого веб-сайту та послуг. Продавець залишає за собою право скасувати будь-яке замовлення. Також продавець залишає за собою право скасувати замовлення на більш ніж 10 штук. Для замовлень більше 10 штук, будь ласка, контактуйте wholesale@alensa.eu.

Ми надсилаємо замовлення з наших складів на території Євросоюзу системою міжнародної пошти. Посилки міжнародної пошти не підлягають розмитненню. Максимальна сума замовлення не повинна перевищувати 4200 грн (митні правила України) в місяць.

Правильне використання нашого сайту

Alensa.ua дозволяє користувачам використовувати наш сайт тільки для законних цілей:

  • Місцеве, національне та міжнародне право не повинно бути порушено
  • Образливе поводження, шахрайство та несанкціоноване розміщення реклами в будь-якій формі заборонені
  • Зміст сексуального характеру або зміст, який містить ненависть, образи, насильство, дискримінацію, переслідування і т.д. заборонено
  • Використання чужого імені замість свого не допускається

Користувачам дозволено залишати коментарі на нашому сайті. Проте, коментарі не повинні бути призначені для завдання шкоди репутації нашої мережі або репутації інших, і вони не можуть бути призначені для введення в оману або занепокоєння інших користувачів.

Кримінальні злочини та технічне зловживання

Користувачам суворо забороняється запровадження вірусів або будь-якого іншого технологічно шкідливого програмного забезпечення на наш сайт а також заборонена будь-яка форм цифрової атаки на наш сайт або наші сервери. Ці форми зловживання вважаються кримінальними злочинами і будуть доведені до відома влади. У разі такого злочину, Alensa буде в повній мірі співпрацювати із владою і надасть всю інформацію, необхідну для повного судового переслідування відповідно до закону.

Alensa не буде нести відповідальність у випадку, якщо нашому сайту завдано збитків шкідливим програмним забезпеченням або цифровими атаками.

Торгові умови визначають і уточнюють ділові відносини між покупцем і продавцем. Всі договірні відносини згідно законів Чеської республіки. Споживач керується цивільним кодексом (№ 40/1964 Sb.) і законом про захист прав споживача (№ 634/1992 Sb.). Продавець керується комерційним кодексом (№ 513/1991 Sb.) в новій редакції.

Відповідно до електронного звіту про купівлю-продаж продавець зобов'язаний надати чек покупцеві. У той же час, продавець зобов'язаний подати інформацію про прибутки до податкового онлайн адміністратора в режимі онлайн; в разі технічного збою, не пізніше, ніж протягом 48 годин.

Власник

Власником магазину є ALENSA, Struzky 1326/6, 198 00, IČ: CZ27179681.

Замовлення

Договір купівлі-продажу укладається шляхом підтвердження замовлення з боку покупця у формі замовлення. Підтвердження замовлення може також відбутися по телефону. Якщо покупець не введе в поле „Примітка для продавця“ запит на додавання роздрукованого чеку і листка-вкладиша, то погодиться з наданням тільки в електронному вигляді. Роблячи замовлення, покупець підтверджує, що ознайомився з умовами і згідний з ними. У покупця є можливість у формі замовлення вказати адресу доставки, платіжну адресу і додати по бажанню примітку. Підтверждення замовлення надсилається на електронну адресу, ми не телефонуємо для підтвердження замовлення.

Претензії та гарантійні умови

Гарантійний термін товару, який складає 24 місяці, починається після отримання посилки. Якщо на продаваній речі, її упаковці або інструкції є відмітка про термін використання речі згідно із законодавством, то гарантія закінчиться по закінченню цього терміну. Зазвичай поставляємо контактні лінзи з гарантією 24 і більше місяців. Дата використання вказана на кожному продукті в нашому магазині.

Адреса для рекламацій:

alensa.ua
вул.Локоти 22
смт. Великий Березний
Великоберезнянський район
Закарпатська обл.
89000

Доставку рекламацій на указану вище адресу оплачує замовник.

Рекламації рекомендуємо відправляти в щільній упаковці, щоб не сталося пошкодження під час пересилки. Якщо посилаєте розпаковану (використану) контактну лінзу, потрібно забезпечити щоб ​​під час пересилки до нас не відбулося її висихання. Рекомендуємо помістити лінзу в контейнер, залити розчином і щільно закрити.
До товару потрібно долучити лист з описом дефекту.

Відмова від договору

Кожна фізична особа за законом має право до 14 днів після отримання товару відмовитися від договору. У разі відмови від договору необхідно дотримати нижче наведені умови:

1) повернення товару має бути повним

Товар не повинен бути ніяким чином пошкоджений або знецінений. Якщо споживач пошкодить оригінальну упаковку отриманого продукту, чого не можна допускати, щоб його можна було надалі ще використовувати, то такий товар повернути неможливо.

2) документи

Будь ласка, долучіть виданий нами товарний чек, його копію чи номер замовлення, вкажіть номер Вашого банківського рахунку, щоб ми могли повернути гроші на нього.

3) непошкоджена посилка

Рекомендуємо посилати товар, який хочете повернути, в щільній упаковці, але не в конверті. В разі пошкодження посилки під час доставки до нас, вона не буде нами прийнята. У разі відмови від договору за дотримання вищевикладеного, покупець отримає всю суму, включаючи поштові витрати, за винятком витрат, пов'язаних з подачею посилки при відправленні товару, який повертається. Після отримання посилки, сума буде повернута на рахунок, вказаний замовником, протягом 2–10 днів.

Що робити, якщо при розкритті блістера ви запідозрили виробничий брак?

В такому випадку ми можемо взяти у вас дану лінзу на експертизу. Вона буде відправлена виробнику, який приймає їх тільки в контейнері з розчином, блістером від лінзи, оригінальною упаковкою і товарним чеком інтернет-магазину Alensa.ua. У разі підтвердження виробничого браку виробником товару ми замінимо лінзу або повернемо вам кошти, поштові витрати в такому випадку клієнт оплачує з власних коштів. У разі, якщо виробник не підтвердить виробничий брак, кошти не повертаються. Термін відповіді виробника складає кілька тижнів (у деяких контактних лінз цей період може досягати 2 місяців). Претензії приймаються тільки при наявності рецепта на контактні лінзи.

Конфіденційність

При продажі товарів, компанія ALENSA, яка є власником інтернет-магазину alensa.ua, вимагає у замовника тільки ті дані, які потрібні для відправлення товару та зв'язку із замовником, а саме: повне ім'я, адресу, номер телефону та електронну адресу. Покупець погоджується з тим, що його дані можуть бути використані продавцем для вищевказаних цілей. В процесі замовлення, погоджуючись з нашими комерційними умовами, покупець дає згоду на те, що ми можемо автоматично створити для нього особистий профіль на нашому сайті, а також, що він автоматично буде зареєстрований на отримання інформації стосовно статусу свого замовлення та маркетингових акцій. Ці дані не надаються третій стороні, за винятком перевізника.

Зміна марки лінз

Перехід із одного типу контактних лінз на інший без рекомендації зміни фахівцем, пов'язаний з ризиком того, що нова марка Вам не підійде. Продавець не несе відповідальність у разі будь-яких ускладнень зі здоров'ям або дискомфорту, пов'язаних з використанням таких лінз.

Використання дилерського коду на знижку

Ви можете поділитись Вашим дилерським кодом на знижку у Alensa.ua з будь-якими Вашими друзями, колегами або родиною. А також Ви можете поділитись Вашим кодом у будь-якій соціальній мережі та допомогти друзям ваших друзів незнайомцям також отримати знижку. Будь ласка, зверніть увагу на те, що ваше замовлення повинно бути на суму понад 400 грн, щоб мати право використовувати кредит, отриманий з коду знижки. Ваш код знижки може бути поширений тільки на зовнішніх сайтах, в тому числі у соціальних мережах, і не призначений для спільного використання на Alensa.ua або через партнерську мережу, яка співпрацює з Alensa. Код знижки не призначений для використання замовником, якому він був спочатку виданий.

Обов'язково мати дійсний рецепт від лікаря

Поставивши галочку під час реєстрації вашого замовлення поряд з тим, що Ви ознайомились з комерційними умовами інтернет-магазину Alensa.ua, ви підтверджуєте, що ви прочитали, зрозуміли наші умови, погоджуєтесь з ними, а також маєте наявний дійсний рецепт від лікаря. Цим ви підтверджуєте, що інформація, яку ви надаєте є правдивою, і точно такою, як вказано у вашому рецепті від офтальмолога. Ви розумієте, що це ваша відповідальність проходити регулярні огляди очей і завжди мати діючий рецепт. Alensa.ua не несе відповідальності за будь-які наслідки, якщо Ви замовили інші параметри, ніж вказано у Вашому рецепті від лікаря.

Коментарі:


NOVA POSTA uaposhta