Гарантія Alensa
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
Ми пропонуємо безкоштовну доставку для всіх замовлень на суму від 400 грн. У Alensa ми хочемо, щоб наші клієнти отримували свої замовлення вчасно, тому всі замовлення, зроблені до обіду, відправляються в той же день, коли вони були розміщені. Ви можете переглянути більше інформації про час і вартість доставки тут.
ГАРАНТІЯ 2 РОКИ НА ОКУЛЯРИ
На наші окуляри та сонцезахисні окуляри надається дворічна гарантія у разі поломки. В іншому випадку, якщо ви бажаєте повернути окуляри або сонцезахисні окуляри, це можна зробити лише протягом законного 14-денного періоду відмови. Товар не повинен бути використаним або пошкодженим. Щоб отримати додаткову інформацію, зв’яжіться з нашою службою обслуговування клієнтів.
НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ
Ми пишаємося тим, що підтримуємо великий асортимент продукції з понад 500 000 коробок лінз, які завжди є на складі. Ми розуміємо важливість отримання вашого замовлення вчасно, тому, маючи в наявності 99% комбінацій параметрів лінз, бажаний рецепт готовий до швидкої доставки.
БЕЗКОШТОВНИЙ ПОДАРУНОК
Для замовлень, які перевищують 1800 грн, ви отримаєте особливу винагороду – безкоштовний подарунок на суму до 349 грн. Приємних покупок з Alensa та вибирайте з безлічі подарунків!
30-ДЕННИЙ ПЕРІОД ПОВЕРНЕННЯ
Якщо ваш рецепт змінився, ви ненавмисно замовили неправильно або вам просто більше не потрібне замовлення, ви можете надіслати його нам назад протягом 30 днів після покупки, і Alensa поверне кошти. Будь ласка, переконайтеся, що ви не відкривали та не використовували жодного з продуктів.
100% ОРИГІНАЛЬНА ПРОДУКЦІЯ
В Alensa ми продаємо тільки оригінальні товари з офіційною гарантією. Продукти, які ми пропонуємо, точно такі ж, як і ті, що продаються у знайомих оптиках і роздрібних магазинах. Працюючи безпосередньо з виробниками та офіційними постачальниками, ми можемо запропонувати нашим клієнтам найкращу ціну на ринку.
ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

Потрібна
допомога з вашим замовленням або у вас є
запитання щодо наших продуктів чи послуг?
Не соромтеся звертатися! Команда Alensa завжди
готова допомогти. Ви можете звернутися
до наших представників служби підтримки
по телефону, чату або електронною поштою. Ми
цінуємо ваш відгук, і саме цей внесок
дозволяє нам продовжувати розвиватися та
покращувати наш досвід клієнтів.
Також
не соромтеся відвідати наш інформаційний
портал, де ви можете знайти відповіді на
деякі свої запитання.