Гарантія повернення грошей на контактні лінзи

Гарантія повернення грошей

Гарантуємо Вам повернення грошей за лінзи TopVue

Ми радимо спробувати контактні лінзи TopVue! Якщо Вас вони не влаштовують, ми повернемо Вам кошти за всю упаковку, доки Ви повернете її нам протягом 365 днів з дня покупки та при дотриманні нижчевказаних умов.

В першу чергу, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів за електронною поштою info@alensa.ua. Наш персонал може порадити, якщо Ваш запит відповідає нашим обмінним критеріям та детально надасть інструкції з повернення.

УВАГА! Не надсилайте лінзи, не звернувшись попередньо до служби підтримки клієнтів. Alensa s.r.o не несе відповідальності за втрачені посилки у випадках, коли нам попередньо не було відомо про те, що повернення було здійснено.

Умови повернення:

  • Ця гарантія поширюється лише на лінзи TopVue!
  • Зауважте, наша спеціальна акція 10 + 10 TopVue НЕ застосовується для гарантії повернення грошей.
  • Повернені лінзи повинні бути непошкоджені, добре упаковані та надіслані відповідно до нашої політики обміну та повернення.
  • Посилка повинна містити документ, який підтверджує покупку лінз в інтернет-магазині Alensa.ua
  • Гарантія не може бути застосована в будь-якому випадку неправомірного використання та/або зловживання. Наприклад, багаторазове повернення контактних лінз одного типу та параметрів.
  • Поштові витрати при поверненні контактних лінз TopVue здійснюються за рахунок клієнта.
  • Повернута сума буде дорівнювати сплаченій сумі незалежно від будь-яких подальших змін ціни товару.
  • Посилка повинна містити певну кількість повернутих лінз – згідно таблиці:
Придбана упаковка Кількість лінз, які слід повернути
TopVue Daily (180 лінз) 172 непошкоджені лінзи
TopVue Daily (90 лінз) 86 непошкоджених лінз
TopVue Daily (30 лінз) 26 непошкоджених лінз
TopVue Daily (10 лінз) 8 непошкоджених лінз
TopVue Elite+ (180 лінз) 172 непошкоджені лінзи
TopVue Elite+ (90 лінз) 86 непошкоджених лінз
TopVue Elite+ (30 лінз) 26 непошкоджених лінз
TopVue Elite+ (10 лінз) 8 непошкоджених лінз
TopVue One+ (90 лінз) 86 непошкоджених лінз
TopVue One+ (30 лінз) 26 непошкоджених лінз
TopVue Air (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Premium (12 лінз) 10 непошкоджених лінз
TopVue Premium (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Monthly (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Monthly Plus (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Bi-weekly (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Premium for Astigmatism (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Premium for Astigmatism (3 лінзи) 2 непошкоджені лінзи
TopVue Air Multifocal (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Air Multifocal (3 лінзи) 2 непошкоджені лінзи
TopVue Air for Astigmatism (6 лінз) 4 непошкоджені лінзи
TopVue Air for Astigmatism (3 лінзи) 2 непошкоджені лінзи
TopVue Color (10 лінз) – Діоптричні 8 непошкоджених лінз
TopVue Color (10 лінз) – Недіоптричні 8 непошкоджених лінз
TopVue Color (2 лінзи) – Діоптричні 1 непошкоджена лінза
TopVue Color (2 лінзи) – Недіоптричні 1 непошкоджена лінза

Адреса повернення:

Просимо запакувати свої лінзи в міцну коробку, щоб бути впевненим, що вони не будуть пошкоджені під час транзиту. Не використовуйте конверт. Потрібно надіслати на наступну адресу.

Точка повернення горошей на карті Отримувач – СП РОСАН – ПОВЕРНЕННЯ Packeta International- Alensa
Відділення Нова Пошта № 3
вул. Угорська, 22, м. Львів
79000
тел. +38 050 430 1 430

Переконайтесь, що Ви отримали номер трекінгу для повернення лінз як підтвердження повернення посилки! Наш відділ обслуговування клієнтів запитає Вас цей номер.

Не забудьте вказати власну адресу (адресу відправника) на звороті кожного посилки, яку надсилаєте нам! У гіршому випадку це забезпечить надсилання посилки назад і нвантаж не втратиться.

У формі вкажіть спосіб відшкодування – нарахування коштів на баланс акаунту чи заміна товару на аналогічний. Повернення на банківську карту можливе лише у випадку, якщо способом оплати Вашого замовлення була оплата банківською картою на сайті. Якщо замовлення Ви сплачували у відділенні „Нової пошти“, то повернення на карту неможливо

Pages comments: Reply to # - Відмінити
#124
Зубарева Светлана

Здравствуйте..номер заказа 182623,хочу вернуть 4 шт полностью новые и неповрежденные,на какой адрес можно отправить и в дальнейшем хочу с доплатой купить Аir Optics день ночь -7.

#125
info@alensa.ua

Добрый день,

для получения подробной информацию о процедуре возврата напишите на адрес info@alensa.ua.

#122
Ольга

Здравствуйте. Подскажите, по какому адресу нужно возвращать товар? Если это другая страна, то какая приблизительная стоимость доставки из Киева?

#123
info@alensa.ua

Добрый день,

для получения подробной информацию о процедуре возврата напишите на адрес info@alensa.ua.

#117
Наталька

Доброго дня.Я купувала у вас лінзи top vue air,,2 пачки 6 +2,бо у мене різні діоптрії на очах,почала використовувати по одній лінзі з упакувань,мені в них дискомфорту,ще й одна виявилася з дефектом.,тому я взяла ще одну на заміну,хочу повернути.залишилося 7 і 6лінз відповідно.чи можливо це зробити?

#120
info@alensa.ua

Доброго дня,

напишіть, будь ласка, номер Вашого замовлення та всю інформацію стосовно Вашої ситуації, на нашу електронну адресу info@alensa.ua у відділ обслуговування клієнтів і ми намагатимемось вирішити Вашу проблему чимнайшвидше.

#97
info@alensa.ua

Доброго дня,

термін придатності лінз 24 місяці і більше. Що стосується ціни, інтернет-магазин Alensa.ua являється частиною великої європейської мережі Alensa, яка має інтернет-магазини у 28 країнах. Компанія має величезні складові запаси і, завдяки дуже великим оптовим закупкам для для магазинів у 28 країнах та відсутності потреби в утриманні магазинів оптики, має можливість мати конкурентоспроможні ціни, які гарантують хорошу економію для кінцевого споживача.

#96
Анна

Скажіть будь ласка,який термін придатності лінз біофініті,ті що на місяць,і чому така знижка,у нашому місті вони коштують 200грн.за штуку,це не підробка (перепрошую)? дякую

#81
Антоніна

Доброго вечора. Замовила лінзи в Вашому магазині десь 1 місяць назад 6 шт Biofinity (-1,25). Завжди замовляла цю фірму і ніяких проблем не було. Дві пари лінз Вашого магазину, які я спробувала, були з дефектами та дуже подразнювали очі. Третю пару не хочу навіть відкривати. Як мені їх повернути?

#84
info@alensa.ua

Доброго дня,

напишіть, будь ласка, номер Вашого замовлення та всю інформацію стосовно того, які проблеми у Вас виникли, на нашу електронну адресу info@alensa.ua у відділ обслуговування клієнтів і ми намагатимемось вирішити Вашу проблему як можна скоріше.

#70
Олена

Здравствуйте! На протяжении какого времени я могу вернуть 2 из 3-х линз? Я купила их более месяца назад, но попробовала носить только сейчас. Спасибо.

#85
info@alensa.ua

Здравствуйте,

вернуть можно на протяжении 1 года. Если хотите воспользоваться этой функцией, напишите, пожалуйста, письмо на info@alensa.ua и укажите всю информацию про возврат.

NOVA POSTA Meest Express
Top