Гарантія повернення грошей на контактні лінзи Gelone

Гарантія повернення грошей

Гарантуємо Вам повернення грошей за лінзи Gelone

Ми радимо спробувати контактні лінзи Gelone! Якщо Вас вони не влаштовують, ми повернемо Вам кошти за всю упаковку, доки Ви повернете її нам протягом 60 днів з дня покупки та при дотриманні нижчевказаних умов.

В першу чергу, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів за електронною поштою info@alensa.ua . Наш персонал може порадити, якщо Ваш запит відповідає нашим обмінним критеріям та детально надасть інструкції з повернення.

УВАГА! Не надсилайте лінзи, не звернувшись попередньо до служби підтримки клієнтів. Alensa s.r.o не несе відповідальності за втрачені посилки у випадках, коли нам попередньо не було відомо про те, що повернення було здійснено.

Умови повернення:

  • Ця гарантія поширюється лише на лінзи Gelone!
  • Повернені лінзи повинні бути непошкоджені, добре упаковані та надіслані відповідно до нашої політики обміну та повернення.
  • Посилка повинна містити документ, який підтверджує покупку лінз в інтернет-магазині Alensa.ua
  • Гарантія не може бути застосована в будь-якому випадку неправомірного використання та/або зловживання. Наприклад, багаторазове повернення контактних лінз одного типу та параметрів.
  • Поштові витрати при поверненні контактних лінз Gelone здійснюються за рахунок клієнта.
  • Повернута сума буде дорівнювати сплаченій сумі незалежно від будь-яких подальших змін ціни товару.
  • Посилка повинна містити певну кількість повернутих лінз – згідно таблиці:

Придбана упаковка Кількість лінз, які слід повернути
Gelone 1-day (180 лінз) 172 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day (90 лінз) 86 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day (30 лінз) 26 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day for Astigmatism (180 лінз) 172 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day for Astigmatism (90 лінз) 86 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day for Astigmatism (30 лінз) 26 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day Multifocal (180 лінз) 172 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day Multifocal (90 лінз) 86 нерозкриті лінзи
Gelone 1-day Multifocal (30 лінз) 26 нерозкриті лінзи

Адреса повернення:

Просимо запакувати свої лінзи в міцну коробку, щоб бути впевненим, що вони не будуть пошкоджені під час транзиту. Не використовуйте конверт.

Переконайтесь, що Ви отримали номер трекінгу для повернення лінз як підтвердження повернення посилки! Наш відділ обслуговування клієнтів запитає Вас цей номер.

Не забудьте вказати власну адресу (адресу відправника) на звороті кожного посилки, яку надсилаєте нам! У гіршому випадку це забезпечить надсилання посилки назад і вантаж не втратиться.

У формі вкажіть спосіб відшкодування - нарахування коштів на баланс акаунту чи заміна товару на аналогічний. Повернення на банківську карту можливе лише у випадку, якщо способом оплати Вашого замовлення була оплата банківською картою на сайті. Якщо замовлення Ви сплачували у відділенні "Нової пошти", то повернення на карту неможливо

Коментарі (16)

Є запитання стосовно продукту?
Олександра

Замовлення прийшло швидко, десь за тиждень. З лінзами все добре, ціна та якість бездоганна! При потребі будемо ще у вас замовляти!

Оксана

Доброго дня. Зробила два замовлення ще 22.03.22. , оплатила. На пошту прийшло повідомлення 01.04, що одне замовлення в Києві, але затримується доставка через митницю. Зорієнтуйте будь ласка коли буде доставлено, чи буде доставлено, чи повертаєте кошти?

Відповідь: info@alensa.ua

Доброго дня!

До кінця цього тижня чи до початку наступного тижня замовлення мають бути доставлені. Вже маємо ТТН по Україні, Ви можете написати на info@alensa.ua , надішлемо номер. Також у випадку форс-мажору, якщо Нова Пошта підтвердить, що доставка неможлива, ми , звісно, повертаємо гроші.

Наталія

Вітаю! Підкажіть будь ласка чи здійснюється зараз доставка?

Ирина

Добрый день! Как быть на текущий момент? Я заказала посылку и ее оплатила, но у нас началась война и посылка ко мне так и не дошла. Вы вернёте мне деньги?

Відповідь: info@alensa.ua

Добрый день!

За все заказы, оформленные до войны, 1-3 марта мы возвращали деньги всем клиентам. Доставка, к сожалению, невозможна. Проверьте счёт, скорее всего, деньги к Вам вернулись. Или напишите на электронную почту info@alensa.ua и напишите номер заказа, мы проверим и поможем Вам. В случае, если возврата не было - мы вернём деньги.

Інна

Доброго дня.Не перший раз у вас замовляємо лінзи.Користуюсь я і дочка.Але цього разу вони виявились з дефектом.На них якась випукла риска.Як нам бути?Чи можливий обмін на якісні?

Відповідь: info@alensa.ua

Доброго дня! Будь ласка, напишіть на електронну пошту info@alensa.ua та вкажіть номер замовлення, а також надайте фото дефекту. Ми перевіримо.

Олена

Доброго дня! Якщо я замовила оправу, а она не підходе. Можу я не забирати ії на пошті?

Відповідь: info@alensa.ua

Доброго дня! Так, звісно! Ми завжди рекомендуємо переглянути товар на пошті, і, в разі, якщо не підійде - просто відмовитись від посилки.

info@alensa.ua

Добрий день! Ви можете завантажити фактуру з історії замовлень в особистому кабінеті. Або ж написати до нас на електронну пошту і ми надішлемо фактуру Вам. Але вона обов'язково має бути у посилці, хоча б копія.

Жанна

Доброго дня. А якщо я не зберегла рахунок- фактуру, то повернення можливе?

Світлана

Добрий день! Хочу повернути та обміняти одноденні лінзи TopVue Daily в кількості 75 штук. Номер замовлення 183836. Дуже жалкую, що купила ці лінзи. Жахливі. Хочу обміняти на Focus Daiies. З повагою Кас'янова С.Б.

Відповідь: info@alensa.ua

Доброго дня! Дякуємо за повідомлення. Обмін можливий лише у випадку, якщо Вам потрібні ідентичні лінзи, але з різними параметрами - наприклад, якщо помилились діоптріями. У такому випадку можливо розглянути лише повернення. Але звертаємо увагу, що згідно з даною гарантією потрібно, щоб було повернуто 86 нерозкритих лінз, як вказано у таблиці. Напишіть, будь ласка, до служби підтримки за електронною поштою info@alensa.ua

Зубарева Светлана

Здравствуйте..номер заказа 182623,хочу вернуть 4 шт полностью новые и неповрежденные,на какой адрес можно отправить и в дальнейшем хочу с доплатой купить Аir Optics день ночь -7.

Відповідь: info@alensa.ua

Добрый день,

для получения подробной информацию о процедуре возврата напишите на адрес info@alensa.ua.

Ольга

Здравствуйте. Подскажите, по какому адресу нужно возвращать товар? Если это другая страна, то какая приблизительная стоимость доставки из Киева?

Відповідь: info@alensa.ua

Добрый день,

для получения подробной информацию о процедуре возврата напишите на адрес info@alensa.ua.

Наталька

Доброго дня.Я купувала у вас лінзи top vue air,,2 пачки 6 +2,бо у мене різні діоптрії на очах,почала використовувати по одній лінзі з упакувань,мені в них дискомфорту,ще й одна виявилася з дефектом.,тому я взяла ще одну на заміну,хочу повернути.залишилося 7 і 6лінз відповідно.чи можливо це зробити?

Відповідь: info@alensa.ua

Доброго дня,

напишіть, будь ласка, номер Вашого замовлення та всю інформацію стосовно Вашої ситуації, на нашу електронну адресу info@alensa.ua у відділ обслуговування клієнтів і ми намагатимемось вирішити Вашу проблему чимнайшвидше.

info@alensa.ua

Доброго дня, термін придатності лінз 24 місяці і більше. Що стосується ціни, інтернет-магазин Alensa.ua являється частиною великої європейської мережі Alensa, яка має інтернет-магазини у 28 країнах. Компанія має величезні складові запаси і, завдяки дуже великим оптовим закупкам для для магазинів у 28 країнах та відсутності потреби в утриманні магазинів оптики, має можливість мати конкурентоспроможні ціни, які гарантують хорошу економію для кінцевого споживача.

Анна

Скажіть будь ласка,який термін придатності лінз біофініті,ті що на місяць,і чому така знижка,у нашому місті вони коштують 200грн.за штуку,це не підробка (перепрошую)? дякую

Антоніна

Доброго вечора. Замовила лінзи в Вашому магазині десь 1 місяць назад 6 шт Biofinity (-1,25). Завжди замовляла цю фірму і ніяких проблем не було. Дві пари лінз Вашого магазину, які я спробувала, були з дефектами та дуже подразнювали очі. Третю пару не хочу навіть відкривати. Як мені їх повернути?

Відповідь: info@alensa.ua

Доброго дня,

напишіть, будь ласка, номер Вашого замовлення та всю інформацію стосовно того, які проблеми у Вас виникли, на нашу електронну адресу info@alensa.ua у відділ обслуговування клієнтів і ми намагатимемось вирішити Вашу проблему як можна скоріше.

Олена

Здравствуйте! На протяжении какого времени я могу вернуть 2 из 3-х линз? Я купила их более месяца назад, но попробовала носить только сейчас. Спасибо.

Відповідь: info@alensa.ua

Здравствуйте,

вернуть можно на протяжении 1 года. Если хотите воспользоваться этой функцией, напишите, пожалуйста, письмо на info@alensa.ua и укажите всю информацию про возврат.