Гарантія обміну контактних лінз

Гарантія обміну поширюється на:

• невідкриті і непошкоджені упаковки контактних лінз*
• контактні лінзи, придбані в інтернет-магазині alensa.ua не більше, ніж рік назад

*відповідно до правил охорони здоров'я та безпеки Євросоюзу

Потрібні інші параметри?

Якщо у Вас змінилися параметри контактних лінз, а у Вас залишились лінзи зі старими параметрами, які Ви замовляли у нашому інтрнет-магазині протягом останнього року, маєте чек від магазину, або Ви просто хочете повернути назад невідкриту упаковку лінз або змінити на інші параметри, ми з радістю обміняємо Ваше замовлення. Протягом 365 днів від дати замовлення після надання документа про покупку, ми обміняємо Ваші лінзи на нові з потрібними Вам параметрами.

Потрібна інша марка контактних лінз?

Якщо Ви хочете обміняти на іншу марку контактних лінз, і упаковка невідкрита та непошкоджена, Ви також можете зробити повернення. У такому випадку Alensa.ua прийме повернення, і Ви зможете зробити нове замовлення. Корегування ціни неможливе; повне повернення буде видано тільки, якщо повернені продукти відповідають всім критеріям, які зазначено вище.

Ви хочете повернути лінзи з якої-небудь іншої причини?

Процедура обміну лінз також розповсюджується на товари з гарантією повернення грошей від марки TopVue. Для даних товарів, будь ласка, дотримуйтесь тієї ж самої схеми.

Якщо ви бажаєте повернути товар тому, що запідозрили виробничий брак, ви повинні також спочатку переслати товар нам,а ми будемо повертати його виробнику для офіційної перевірки якості. У цьому випадку повернення також відбувається за вказаною вищу схемою. Якщо ви хочете повернути проблемний товар, в першу чергу, необхідно звернутись до нашої служби обслуговування клієнтів. Там вам нададуть точні інструкції та всю додатковою інформацію.

Як відбувається обмін?

Будь ласка, зверніться до нашого відділу обслуговування клієнтів, Ви можете надіслати електронного листа на info@alensa.ua або зателефонувати нам. У відділі обслуговування клієнтів Вам нададуть всю інформацію про те, як оформити повернення. Потім надішліть поштою на нашу адресу невідкриту і непошкоджену упаковку контактних лінз разом з документом, підтверджуючим покупку в інтернет-магазині alensa.ua, а також напишіть лист-супровід, який буде заявкою на заміну лінз з новими параметрами, які необхідно вказати в заявці.

Адреса для рекламацій:

alensa.ua вул.Локоти 22 смт. Великий Березний Великоберезнянський район Закарпатська обл. 89000

Після того, як ми отримаємо Ваше повернення, ми проведемо перевірку упаковки та підтвердимо, що Ви дійсно надіслали товар, який невідкритий і незнецінений та має товарний вигляд (відповідно до правил охорони здоров'я та безпеки Євросоюзу). Ми приготуємо нове замовлення з правильним и товарними позиціями. Alensa.ua надішле нове замовлення безкоштовно.

Скільки коштує обмін?

Ви маєте заплатити тільки поштові витрати за пакунок з лінзами, який Ви будете нам повертати.
Ми надішлемо Вам лінзи з новими параметрами на Вашу адресу БЕЗКОШТОВНО!
У деяких випадках, коли Ви отримали невірні лінзи через помилку інтернет-магазину, Alensa.ua оплачує всі поштові витрати. 

Як довго триває обмін?

Alensa.ua має підтвердити, що ми отримали ваше повернення і інформуватиме вас про стан вашого нового замовлення. Ми завжди намагаємось виконати всю процедуру повернення протягом 30 днів. Якщо повернення триває довше або ви маєте будь-які запитання або зауваження з приводу повернення, будь ласка, звертайтесь до нашого центру обслуговування клієнтів.

Будь ласка, зверніть увагу, що процедура повернення сонцезахисних окулярів (завжди в їх оригінальній і неушкодженій упаковці) триває трохи довше. Це пов'язано з тим, що оригінальність та стан повернутих сонцезахисних окулярів повинні бути ретельно досліджені і перевіряються спеціалістами на нашому складі.

Коментарі:


NOVA POSTA uaposhta