Шановні клієнти! За численними проханнями відправлення в Україну було відновлено! Будь ласка, будьте готові до затримок доставки, оскільки в Новій Пошті намагаються доставити всі посилки. B регіони, де йдуть бойові дії, доставка може затриматись, чи не відбутись взагалі. Також ми зробили для вас знижки на всі продукти у ці важкі часи. Українці, що перебувають за кордоном, можуть і надалі продовжувати користуватися нашими послугами, адже Alensa функціонує майже у всіх країнах Європи. Більше інформації тут: Інтернет-магазини Alensa інших країн Європи. І пам'ятайте: Україна обов'язково переможе! Слава Україні!

Доставка та оплата

Ціна доставки

Нова Пошта Експрес

Замовлення до 400 грн

30 грн.

Замовлення понад 400 грн

БЕЗКОШТОВНО

Нова Пошта (Відділення)

Замовлення до 400 грн

30 грн.

Замовлення понад 400 грн

БЕЗКОШТОВНО

Примітка:

  • Доставка здійснюється з урахуванням ПДВ
  • Для замовлень на суму понад 400 грн комісія за зворотню доставку грошей також безкоштовно
  • Доставка здійснюється на відділення Нової Пошти чи поштомати Нової Пошти.
  • Доставка замовлень, виконаних на сайті Alensa.ua, можлива лише на територію України

Додаткова послуга: страхування посилки

За додаткову плату ви можете застрахувати свою посилку. Ця страховка покриває посилки у разі їх втрати або пошкодження під час транспортування. Це означає, що як тільки ми підтвердимо, що Ваша посилка втрачена або будь-яким чином пошкоджена, ми негайно відправимо нову посилку, що містить ті самі товари, без необхідності спочатку ініціювати протокол запиту, який описано нижче. Якщо Ваше замовлення містить спеціальні товари на замовлення, такі як рецептурні окуляри або унікальні комбінації лінз, майте на увазі, що для їх підготовки знадобиться додатковий час.

Терміни доставки

Весь товар, який є у наявності на складі (близько 97% всіх замовлень), ми відправляємо наступним чином:

Спосіб доставки Термін доставки
Нова Пошта Експрес 7–15 робочих днів* після відправлення
Нова Пошта - відділення 7–15 робочих днів* після відправлення

*Робочими та вихідними днями вважаються ті дні, які є робочими чи вихідними в Чехії

Примітка:

  • Замовлення до 08:00 будуть відправлені в той же день
  • Замовлення після 08:00 будуть відправлені наступного робочого дня після оформлення замовлення

Обов'язково перевіряйте товар перед отриманням!

    У випадку пошкодження товару відмовтесь від отримання та негайно контактуйте нас.

Оплата замовлення

Оплата можлива онлайн при оформленні замовлення. Наразі маємо два способи оплати онлайн - банківською карткою та за допомогою сервісу Google Pay

В жодному разі не шукайте інших способів оплати, не переказуйте на рахунки перевізників та не сплачуйте через сторонні сайти та мобільні додатки, оскільки це за рамками наших процедур перевезення та оплати.

Як відбувається процес доставки замовлень

  • Ми надсилаємо замовлення з нашого складу в Чехії до міжнародного депо Нової Пошти, які знаходяться в містах: Варшава (Польща), Рига (Латвія) чи Будапешт (Угорщина) в залежності від умов Нової Пошти, де посилки реєструються в службі Nova Poshta Global.
  • Після передачі посилки до Nova Poshta Global активується номер трекінгу Нової Пошти.
  • Кінцева відправка до клієнта відбувається з депо Нової Пошти. Доставка здійснюється на відділення Нової Пошти (7-15 робочих днів з моменту відправки з Чехії).

ДО УВАГИ ЗАМОВНИКІВ! ОБОВ'ЯЗКОВО ВРАХОВУЙТЕ НАСТУПНЕ:

  • Час доставки не можна визначити заздалегідь. Товари, яких немає у наявності на складі, відправляємо, як правило, від 2 до 10 робочих днів від дати, коли замовлення було прийняте. У випадку деяких спеціальних продуктів (напр.діоптричні кольорові і торичні контактні лінзи) або незвичайних діоптричних параметрів, у виняткових випадках доставка може бути відкладена на довший термін.
  • Про наявність товару і дату відправлення замовлення інформуємо після введення параметрів контактних лінз у формі заповнення, до підтвердження замовлення.
  • УВАГА! Ми відправляємо посилки з території Євросоюзу і, у зв'язку з ситуацією на кордоні, іноді доставка може тривати довше на невизначений термін. Оскільки ми не маємо відношення до процедур на кордоні, то, на жаль, не можемо передбачити затримки та терміни таких затримок.
  • Також звертаємо увагу, що замовлення зберігаються у відділеннях Нової Пошти протягом безкоштовного періоду зберігання - 5 днів, після чого автоматично повертаються відправникові. Тривалість періоду безкоштовного зберігання призначає Нова Пошта. Зазвичай цей період складає 4–5 днів з моменту надходження посилки до відділення.

Ціна та оплата

Сума фактури для сплати замовлення становить ту, зазначену в момент замовлення. Ціна на сайті завжди остаточна, включаючи діючу ставку ПДВ. Ціна за доставку залежить від обраного способу доставки та оплати і є частиною форми замовлення, таким чином, відома клієнтові перед відправкою остаточного замовлення.

Також можливі комісії чи оплата за конвертацію валют, якщо оплата здійснюється онлайн. Точну суму таких комісій споживач має отримати в представника свого банку.

Для замовлень на суму від 100 євро, або ж декількох замовлень, сума яких становить 100 євро, згідно з митними правилами України, при доставці нараховується митний збір. Оплата митного збору за рахунок клієнта. Сума оплати згідно з діючим митним законодавством України.

Упаковка не включається в рахунок. Акції і ціни дійсні весь час їх зображення на сторінках www.alensa.ua