Шановні покупці! У зв’язку із карантинними заходами, прикордонний контроль посилок з ЄС в даний час триває довше, ніж зазвичай. Хоча всі посилки з Чехії ми надсилаємо вчасно, необхідно розраховувати на декілька днів затримки через вжиті владою заходи. Дякуємо за розуміння! Міцного здоров’я вам!

Доставка та оплата

Ціна доставки

Нова Пошта

Замовлення до 400 грн

30 грн.

Замовлення понад 400 грн

БЕЗКОШТОВНО

POCAH (Meest Express)

Замовлення до 400 грн

60 грн.

Замовлення понад 400 грн

БЕЗКОШТОВНО

Примітка:

  • Доставка здійснюється з урахуванням ПДВ
  • Для замовлень на суму понад 400 грн комісія за зворотню доставку грошей також безкоштовно

Додаткова послуга: страхування посилки

За додаткову плату ви можете застрахувати свою посилку. Ця страховка покриває посилки у разі їх втрати або пошкодження під час транспортування. Це означає, що як тільки ми підтвердимо, що Ваша посилка втрачена або будь-яким чином пошкоджена, ми негайно відправимо нову посилку, що містить ті самі товари, без необхідності спочатку ініціювати протокол запиту, який описано нижче. Якщо Ваше замовлення містить спеціальні товари на замовлення, такі як рецептурні окуляри або унікальні комбінації лінз, майте на увазі, що для їх підготовки знадобиться додатковий час.

Терміни доставки

Весь товар, який є у наявності на складі (близько 97% всіх замовлень), ми відправляємо наступним чином:

Спосіб доставки Отримання
Післяплата (Нова пошта) протягом 5–8 робочих днів* після відправлення
Банківська картка. Інтернет-платіж (Нова пошта) протягом 5–8 робочих днів* після відправлення
Оплата готівкою при отриманні (POCAH – Meest Express) протягом 5–8 робочих днів* після відправлення
Банківська картка. Інтернет-платіж (POCAH – Meest Express) протягом 5–8 робочих* днів після відправлення

*Робочими та вихідними днями вважаються ті дні, які є робочими чи вихідними в Чехії

Примітка:

  • Замовлення до 12:00 будуть відправлені в той же день
  • Замовлення після 12:00 будуть відправлені наступного робочого дня після оформлення замовлення

Оплата замовлення

Загалом в нас передбачено два способи оплати замовлення. Обов'язково перевіряйте товар перед отриманням!

    Перший спосіб – оплата при отриманні на відділенні Нової Пошти, або оплата готівкою кур'єрові при доставці у разі вибору способу доставки СП„Росан“. За зворотній переказ коштів сплачувати не потрібно!
    Другий спосіб – Оплата картою VISA / MasterCard . (На даний момент неактивно). Просимо звернути увагу, що Alensa s.r.o. перебуває в Чеській Республіці, ЄС. З цієї причини Ваш банк може нарахувати плату за конвертацію в іншу валюту та комісію за міжнародну транзакцію. Для отримання детальної інформації зверніться до свого банку.
    УВАГА! Можливість оплати картою тимчасово недоступна!
    Звертаємо увагу, що наразі інших способів оплати немає, окрім післяплати у відділенні Нової Пошти після перевірки товару. Якщо бажаєте сплатити до отримання, то робіть це на нашому сайті, якщо є така можливість. В жодному разі не шукайте інших способів оплати, не переказуйте на рахунки перевізників та не сплачуйте через додаток „Нової Пошти“, оскільки це за рамками наших процедур перевезення та оплати. Оскільки кошти в такому випадку переводяться не нам, а перевізникам, ми нічим не зможемо допомогти у разі виникнення труднощів, а також, можливо, і не отримаємо оплату за товар. Якщо Ви вирішили сплатити саме таким чином, то в разі виникнення труднощів слід звертатись до приємця коштів.

Як відбувається процес доставки замовлень

  • Ми надсилаємо замовлення з Чехії через нашого прямого партнера з доставки – Zasilkovna (Packeta). Також в цей момент ми надсилаэмо електронний лист з пыдтвердженням відправки та номером ТТН цієї служби доставки. Слід зазначити, що одразу після відправки неможливо надати номер ТТН Нової Пошти, оскільки такий номер буде наданий посилці лише після отримання „Новою Поштою“ у Львові.
  • Далі протягом 2–4 робочих днів Zasilkovna (Packeta) передає вантаж наступному перевізникові „Meest Express“. З цього моменту в трекінгу Zasilkovna можна побачити номер ТТН Meest Express та посилання на їх трекінг. Трекінг Міст Експрес може оновлюватись декілька робочих днів.
  • Нарешті, у Львові Meest Express передає вантаж Новій Пошті (якщо клієнт обрав спосіб доставки саме Нову Пошту). Якщо не виникає проблем чи затримок на кордоні, орієнтовний час прибуття посилки з Чехії до Львова 4–8 робочих днів. Зі Львова посилки прибуваєть до обраних відділень Нової Пошти. Якщо покупець обрав спосіб доставки „Росан“ (Meest Express), то трекінг Міст Експресу буде продовжувати оновлюватись.

Як відстежити замовлення

Після відправки замовлення зі складу, вам надійде автоматичне повідомлення на адресу електронної пошти з посиланням на сайт чеської служби доставки – Zasilkovna (Packeta) , яка згодом доставить вантаж до Польщі та передасть його до „Meest Express“, а „Міст експрес“ передасть його на „Нову пошту“. На сайті „Засілковни“ буде Ви зможете побачити активне посилання з номером ТТН „Meest Express“, натиснувши на яке, Ви зможете перейти на сайт „Міст експрес“, а на сайті „Міст експрес“ після прибуття посилки у Львів можна буде побачити номер ТТН для „Нової пошти“.

ДО УВАГИ ЗАМОВНИКІВ! ОБОВ'ЯЗКОВО ВРАХУЙТЕ НАСТУПНЕ!

  • Час доставки не можна визначити заздалегідь. Товари, яких немає у наявності на складі, відправляємо, як правило, від 2 до 10 робочих днів від дати, коли замовлення було прийняте. У випадку деяких спеціальних продуктів (напр.діоптричні кольорові і торичні контактні лінзи) або незвичайних діоптричних параметрів, у виняткових випадках доставка може бути відкладена на довший термін.
  • Про наявність товару і дату відправлення замовлення інформуємо після введення параметрів контактних лінз у формі заповнення, до підтвердження замовлення.
  • Для способу оплати «Післяплата» (оплата під час отримання товару), зверніть увагу на те, що за зворотню пересилку коштів сплачуємо ми.
  • УВАГА! Ми відправляємо посилки з території Євросоюзу і, у зв'язку з ситуацією на кордоні, іноді доставка може тривати довше на невизначений термін. Оскільки ми не маємо відношення до процедур на кордоні, то, на жаль, не можемо передбачити затримки та терміни таких затримок.
  • Також звертаємо увагу, що замовлення зберігаються у відділеннях Нової Пошти протягом безкоштовного періоду зберігання – 5 днів, після чого автоматично повертаються відправникові. Відправником „Нової Пошти“ є „Meest Express“. Тривалість періоду безкоштовного зберігання призначає Нова Пошта. Зазвичай цей період складає 4–5 днів з моменту надходження посилки до відділення.

Ціна та оплата

Споживач сплачує ціну, зазначену в момент замовлення. Ціна на сайті завжди остаточна, включаючи діючу ставку ПДВ. Ціна за доставку залежить від обраного способу доставки та оплати і є частиною форми замовлення, таким чином, відома клієнтові перед відправкою остаточного замовлення.

Упаковка не включається в рахунок. Акції і ціни дійсні весь час їх зображення на сторінках www.alensa.ua

NOVA POSTA Meest Express
Top